Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako zastosowanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W...
Książka łączy treści o charakterze teoretycznym z przykładami zadań. Dzięki czemu może służyć zarówno jako podręcznik akademicki, jak i do samodzielnej nauki. Posiada treści teoretyczne ilustrowane...
Podręcznik marketingu asygnowany dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu", „Marketing", „Zarządzanie marketingowe" oraz innych...
Najnowsze i uaktualnione wydanie popularnego, znanego od lat, powszechnie użytkowanego poprzez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręcznika bankowości. Otoczenie...
Siódmy z ośmiu tomów podręczników do nauki profesjonalnego języka angielskiego dla studentów uczelni technicznych, inżynierów, projektantów, konstruktorów i menedżerów budowlanych, obejmuje...
Patrick Lencioni, autor bestsellerów „New York Timesa", napisał kilkanaście książek, w których radzi liderom, jak tworzyć zespoły i przewodzić organizacjom. Tym razem postanowił zająć się czymś...
Konsument w erze cyfrowej hiper-danych obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności danych. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że przeciętnie...
Jak kreować intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do artykułu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić,wytwarzać prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i...
Jest to pierwsza na polskim rynku wydawniczym publikacja obejmująca spory zakres terminologii finansowo-ubezpieczeniowej. Słownik gromadzi około 30 000 terminów z ta-kich dziedzin, jak: finanse,...
Temat publikacji dr Magdaleny Krzyżanowskiej wpisuje się w ważny, aktualny i ciekawy poznawczo obszar badawczy w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, a w szczególności biznesu i marketingu. Pole...
Książka jest pokłosiem IV Ogólnopolskiej Konferencji Doktorantów zorganizowanej w grudniu 2016 roku przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie. Ideą tej konferencji, podobnie jak trzech...
Kompendium na temat QFD (Quality Function Deployment). QFD definiuje się jako metodę planowania i rozwoju produktu lub usługi, umożliwiającą dokonanie dokładnej specyfikacji potrzeb i wymagań...