II WYDANIE UAKTUALNIONE I powiększONE – posiada świeże BADANIA, MODELE I PODEJŚCIE! Bestsellerowy przewodnik Droga Toyoty po legendarnej filozofii Toyoty i jej systemie produkcyjnym został...
Po wydaniu bestsellera Patricka Lencioniego zatytułowanego Pięć dysfunkcji pracy zespołowej jego wielbiciele chcieli wiedzieć więcej na temat tego, jak wdrażać idee przedstawione w tej książce.W...
Co w istocie kryje się pod nazwą metawersum? Jak wyjaśnia w niniejszej książce Matthew Ball – pionier, teoretyk i inwestor kapitału wysokiego ryzyka – metawersum ma postać trwałej i wzajemnie...
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można...
O ile miliard jest pokaźniejszy od miliona? No cóż, milion sekund to 12 dni. Natomiast miliard sekund to… prawie 32 lata! Żyjemy w świecie, w którym nasz sukces nieraz zależy od umiejętności...
Strategia błękitnego oceanu podważa dogmaty o tym, co trzeba robić, by wygrywać na rynku. Demonstruje, że jedynym sposobem pokonania konkurencji jest… zaprzestanie prób jej pokonania. Tak zrobił...
Czy chcesz dotrzeć na szczyt w zawodzie sprzedawcy?Czy charakteryzują cię sprężystość, upór, dobra organizacja, entuzjazm, silna motywacja i świetne podejście?cechy te, zdaniem Ziga Ziglara, mogą...
świeże pytanie Dziesięć lat po pojawieniu się na rynku bestsellera Od prawidłowego do sporego Jim Collins powraca z kolejną rewolucyjną publikacją. Tym razem stawia pytanie: „Dlaczego pewne...
Nie będzie następnego Billa Gatesa, który stworzy system operacyjny. Kolejni Larry Page czy Siergiej Brin nie wymyślą wyszukiwarki. Jeszcze jeden Mark Zuckerberg nie zaproponuje serwisu...
Książka podbiła wszystkie listy bestsellerów w Stanach Zjednoczonych od Financial Times po Amazon.com. Oparta na pokaźnym materiale empirycznym, jaki zebrali autorzy prowadząc badania w organizacji...
by nauczyć się prowadzenia producenta albo pozyskać nowe kompetencje zawodowe, nie trzeba kończyć specjalistycznych studiów biznesowych. Zdecydowana większość współczesnych ludzi biznesu opiera się...
Zatroszcz się o swoich klientów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie!KEN BLANCHARD, jeden z najistotniej wpływowych na świecie ekspertów w dziedzinie zarządzania, współzałożyciel i szef The Ken...
efektywnOŚCI MOŻNA SIĘ NAUCZYĆNie chodzi o to, aby robić wszystkie rzeczy we właściwy sposób.Chodzi na ogół o to, by robić właściwe rzeczy.Peter F. DruckerRozwój własny produktywnego menedżera ma...
W świecie nieustających zmian i bezprecedensowych wyzwań potrzeba firm śmiałych i niepodatnych na przeciwności losu. Niestety większość organizacji jest przeciążona z powodu biurokracji, a poprzez...
Edukacja finansowa dla wszelkich Ta książka jest o niezależności finansowej. Dla sprzedawczyni. Dla 16-latka, który chce sfinansować swoją edukację, bo jego rodzicom nie starcza na to pieniędzy....
Adam Grant, jeden z najistotniej fascynujących i prowokujących myślicieli z dziedziny zarządzania swojego pokolenia, autor bestsellerów „New York Timesa", tym razem ukazuje, w jaki sposób...
„Za drogo", „wartość jest za wysoka", „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami" – to słowa, których handlowcy boją się chyba najistotniej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się...
Przywództwo nie jest tym, co lider narzuca pracownikom, lecz tym, co osiąga wspólnie z nimi. Skuteczne przywództwo to cykl wywierania wpływu, w którym liderzy poprzez konsekwentne wdrażanie...
„Nie da się sprzedawać zdalnie". Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nową...
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, w trakcie gdy inne ulegają zapomnieniu? Jakto się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami nadługo, a inne nawet nie...
Nie zajmuj się rozwiązywaniem cudzych problemów! - ta zasada cię wyzwoli. Dzięki tej książce dowiesz się jak w prosty sposób zyskać czas na rzeczy, które chcesz albo musisz zrobić. Menedżer...
Jak przekształcić producenta w prężne przedsiębiorstwo zdolne do osiągania ponadprzeciętnych wyników poprzez długi czas. Jim Collins i Bill Lazier przygotowali niniejszą książkę na podstawie kursu,...
Richard Rumelt, światowy autorytet w dziedzinie strategii i zarządzania, autor bestsellera Dobra strategia – zła strategia, prezentuje, jak rozpoznać kluczowe wyzwania i stworzyć dynamiczną i...
Marketing 5.0. To najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya, a także Iwana Setiawana. Skupiają się w niej typowo na trzech...