We współczesnej gospodarce znaczenie transportu systematycznie rośnie. Powiększa się również zapotrzebowanie na wiedzę o organizacji i funkcjonowaniu poszczególnych gałęzi transportu. Autor...
Wiedza finansowa i umiejętność jej wykorzystania w praktyce to, co przyjęło się nazywać alfabetyzmem finansowym (ang. Financial literacy) są silnie związane z zachowaniami finansowymi konsumentów i...
oglądasz oferty pracy i wszędzie wymagana jest wyjątkowo dobra znajomość programu MS Excel w szczególności w zakresie tworzenia raportów statystycznych? A może w pracy wykorzystujesz Excela i...
Smart World to unikalne środowisko działania, które obejmuje swoimi wyrafinowanymi kryteriami technologiczno-technicznymi, środowiskowymi, społecznymi i organizacyjnymi zróżnicowane podmioty,...
Opis: producent modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć firmę szytą na miarę$347 stanowi spójną tematycznie publikację, demonstrującą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki...
Zakres tematyczny prezentowanego podręcznika obejmuje wszystkie podstawowe zagadnienia wchodzące w skład tradycyjnego kursu tego przedmiotu i nawiązuje do jednego z rozwiązań dominujących w...
Koncepcja big data jest traktowana jako jeden z składników leżących u podstaw idei Przemysłu 4.0. Bez dwóch zdań zjawiska te silnie wzajemnie na siebie wpływają. Współczesne procesy produkcyjne...
Wysoki stopień skomplikowania systemów produkcyjnych, automatyzacja i rozciągliwość inteligentnej fabryki generują liczne nowe wyzwania w zakresie niezawodności sprzętów i maszyn. Wydajne...
Trzecie wydanie książki Strategia organizacji posiada pionierskie ujęcie problematyki strategii producenta, integrując dorobek praktyki i wielu dyscyplin naukowych. Autor dokonał przeglądu głównych...
Ciągła poprawa sprawności wytwarzania jest naczelnym zadaniem projektantów systemów wytwórczych i ich użytkowników. Według coraz częściej formułowanego paradygmatu produkowane wyroby muszą spełniać...
Książka stanowi pierwszą systematyczną próbę analizy polskiego rynku komunikacji marketingowej z zastosowaniem narzędzi symbolicznej teorii organizacji. Kieruje ona uwagę na socjokulturowy,...
Polska jako członek Unii Europejskiej ma obowiązek przyjęcia euro po spełnieniu określonych warunków. Niestety, temat ten stał się w naszym kraju zakładnikiem doraźnych potrzeb walki politycznej. W...
Zarządzanie jakością od wielu lat było pokazujene w standardach i publikacjach naukowych jako jeden z pokaźnych aspektów projektu. Prowadzone w tym zakresie badania sugerują jednak, iż deklaracje...
Publikacja składa się z dwóch części. Pierwsza poświęcona jest problematyce długu publicznego powstającego na szczeblu zarówno centralnym, jak i samorządowym – zwykle lokalnym. Drugą część stanowi...
Jest to kolejne wydanie wyjątkowo popularnego podręcznika na pierwszych latach studiów ekonomicznych w większości polskich uczelni. Dzięki powiększeniu grona autorów dokonano kompleksowej...
Tematem niniejszej książki są zagadnienia dotyczące organizacji zautomatyzowanych i zrobotyzowanych systemów wytwarzania oraz bezpośrednio związanych z nimi procesów cyfryzacji systemów...
Rewolucja techniczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła dużo założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwijają się z szybkością cyfrową: konsumenci...
Niniejsze wydanie Makroekonomii odzwierciedla ewolucję tej dziedziny wiedzy. Naukowcy w całej Europie prowadzą ożywioną debatę na temat kierunków jej rozwoju - równocześnie pod względem metod...
"Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego poprzez ten sam zespół autorski. Mieści między innymi przykłady z rynku, użyteczne wskazówki...
Ubezpieczenia odgrywają coraz pokaźniejszą rolę funkcjonowaniu jednocześnie przedsiębiorstw, jak i gospodarstw domowych. W książce – przygotowanej poprzez zespół autorów reprezentujących środowisko...
W drugim wydaniu, Autor:- wyjaśnia, czym jest i jak działa reklama- uczy, jak przygotować strategię reklamy- pomaga wykorzystać media w reklamie- opisuje metody pomiaru produktywności reklamy Tytuł...
Książka stanowi rezultat projektu badawczego prowadzonego w latach 2021–2023, zrealizowanego dzięki wsparciu Uniwersytetu Warszawskiego w ramach Priorytetowego Obszaru Badawczego V programu...
Ekonomia menedżerska to wspaniale opracowany podręcznik, w którym przedstawiono najważniejsze problemy decyzyjne, przed jakimi stają współcześni menedżerowie. Autorzy odwołują się w nim do...
Postanowiłem napisać książkę o czymś, co każdego z nas dotyczy i czym każdy z nas się zajmuje – przynajmniej po osiągnięciu pewnego wieku – o świadomości, czym są pieniądze, jak je liczyć i jak się...