W Złotym spisku Ferdinand Lips zajmuje się chyba z zasady dyskutowanym i najsłabiej rozumianym zagadnieniem: pieniądzem. Autorowi należy się podziw, ponieważ w ten sposób umożliwił nam ulepszone...
Hipermarkety opanowały handel na Zachodzie. Olbrzymie centra handlowe i międzynarodowe sieci w momentalnym tempie wyparły śladowe, lokalne sklepiki, zajmując nie tylko tereny na...
"Historycy przyzwyczaili nas do tego, aby postrzegać dzieje świata poprzez pryzmat działań politycznych i militarnych. Rzadko kiedy wyjaśniają nam kto za to wszystko zapłacił i po co. Książka...
Ta książka to droga do rozwoju zdolności koniecznych do pracy na rynku międzynarodowego konsultingu. 15,5 kilometra do granicy to doskonała książka dla każdego, kto czuje się obywatelem świata albo...
Learn how to use neuromarketing and understand the science behind it Neuromarketing is a controversial new field where researchers study consumers' brain responses to advertising and media....
Learn from the leading resource on the latest inbound marketing techniques As the SEO industry undergoes a shift and Google continues to change its algorithm, successful SEO practitioners need to...
The new and extended Second Edition of the award-winning textbook Sustainability Marketing: A Global Perspective provides a sustainability-oriented vision of marketing for the twenty-first century....
Build a disruptive marketing agency for the modern age The marketing services industry is on the cusp of a truly transformational period. The old guard, rooted in tradition and resistant to change,...
Książka Johna C. Mdaille a "Za wielcy, żeby upaść" to wyjątkowy i jakże udany powrót do ważnych i mądrych idei, do prawdziwie wolnego (choć nie dowolnego), rynku,zwykle do w pełni już...
Helping tech-savvy marketers and data analysts solve real-world business problems with Excel Using data-driven business analytics to understand customers and improve results is a great idea in...
Po co wytwarzano Międzynarodowy Fundusz Walutowy? A na ogół: w jaki sposób prowadzona jest globalna wojna o pieniądz? W książce tej, obejmującej ostatnie trzysta lat historii, wnikliwie i...
Odsłaniając kulisy szerokiej polityki i ujawniając nieznane, sensacyjne dane, autor przedstawia, w jaki sposób w ciągu XX wieku dolar stał się najsilniejszą walutą świata, wypierając najpierw...
Wieża w Bazylei jest pierwszym śledztwem historycznym dotyczącym najszczególniej tajemniczej światowej instytucji finansowej – Banku Rozrachunków Międzynarodowych. Od chwili swojego powstania Bank...
Understand The Next Level Of Marketing The New Model For Marketing- Marketing 3. 0 -treats Customers Not As Mere Consumers But As The Complex, Multi-dimensional Human Beings That They Are....
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od konwencjonalnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po...
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej producenta, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić,konsumenci chcieli podążać za naszą...