W Złotym spisku Ferdinand Lips zajmuje się chyba najczęściej dyskutowanym i najsłabiej rozumianym zagadnieniem: pieniądzem. Autorowi należy się zachwyt, ponieważ w ten sposób umożliwił nam...
Hipermarkety opanowały handel na Zachodzie. Olbrzymie centra handlowe i międzynarodowe sieci w momentalnym tempie wyparły nieznaczne, lokalne sklepiki, zajmując nie tylko tereny na...
Ta książka to droga do rozwoju zdolności niezbędnych do pracy na rynku międzynarodowego konsultingu. 15,5 kilometra do granicy to świetna książka dla każdego, kto czuje się obywatelem świata lub...
W podręczniku: "Rachunkowość finansowa. Część I" omówiono w dostępnej formie ewidencję inwestycji krótkoterminowych, rozrachunków, obrotu materiałowego, pojęcie i klasyfikację aktywów...
Książka Johna C. Mdaille a "Za wielcy, żeby upaść" to unikatowy i jakże udany powrót do ważnych i mądrych idei, do prawdziwie wolnego (choć nie dowolnego), rynku,w głównej mierze do...
Odsłaniając kulisy obfitej polityki i ujawniając nieznane, sensacyjne informacje, autor demonstruje, w jaki sposób w ciągu XX wieku dolar stał się najsilniejszą walutą świata, wypierając najpierw...
Po co tworzono Międzynarodowy Fundusz Walutowy? A na ogół: w jaki sposób prowadzona jest globalna wojna o pieniądz? W książce tej, obejmującej ostatnie trzysta lat historii, wnikliwie i...
"Historycy przyzwyczaili nas do tego, by postrzegać dzieje świata przez pryzmat działań politycznych i militarnych. Rzadko kiedy wyjaśniają nam kto za to wszystko zapłacił i po co. Książka...
Wieża w Bazylei jest pierwszym śledztwem historycznym dotyczącym najistotniej tajemniczej światowej instytucji finansowej – Banku Rozrachunków Międzynarodowych. Od chwili swego powstania Bank...
Nietuzinkowy przewodnik po korzystnych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od klasycznie pojmowanej reklamy przez lubiane ostatnio social media po...
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to teraz podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić,konsumenci chcieli podążać za naszą marką i...