Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku dostępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, lecz nie był to warunek niezbędny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii,...
Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów!W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak modny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a...
Uważam, że recenzowana publikacja może bez wątpienia, przyczynić się do szerzenia wiedzy z tego obszaru i stanowić pomoc w edukowaniu konsumentów, administracji publicznej czy biznesu. Dlatego z...
Książka wpisuje się w trend publikacji poświęconych problematyce rozwoju indywidualnej działalności gospodarczej i przedsiębiorczości w Polsce. Zjawiska te są rozpatrywane w kontekście przeobrażeń...
Witaj na nowym doskonałym rynku! "Kryptowaluty" - ten termin brzmi nieco tajemniczo, ale i wielce obiecująco. Wielu inwestorów nadal nie w pełni pojmuje mechanizm funkcjonowania...
Ta książka jest szczególna na naszym rynku, bo jej dwa wcześniejsze wydania sprzedały się w nakładzie ponad 40 000 egzemplarzy, co w polskich warunkach jest szczególnie dobrym skutkiem dla...
Coaching narzędziowy. Jak wydajnie doprowadzić do zmiany? Wielu szefom coaching wciąż kojarzy się z wiedzą tajemną dla wybranych albo czymś niełatwym i nieprzystępnym. Wielu podwładnych, którzy...
Prezentowana Czytelnikom publikacja poświęcona jest analizie sytuacji ekonomiczno-finansowej branż polskiej gospodarki oraz ryzyka sektorowego. W pracy przedstawiono propozycje metod...
Wartościowy pracownik ― jak go znaleźć, zaprosić do współpracy, zatrudnić i zatrzymać w organizacji? Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum...
Pojawienie się pandemii COVID-19 było wydarzeniem zaskakującym, lecz nie nieprzewidywalnym. Od wielu lat uczeni ostrzegali przed możliwością wystąpienia takiego prędko rozprzestrzeniającego się...
Funkcje, typy i typy kontrolinguOd zarządzania produkcją do zarządzania operacyjnegoKoncepcje usytuowania kontrolera w strukturze organizacyjnejzestaw narzędzi (instrumentarium) kontrolinguKontrola...
Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla...
Każdy szef spotyka się z skomplikowanymi zachowaniami zespołu, którym kieruje. W trakcie zebrań grupa podwładnych zaskakuje go swoimi reakcjami: milczy, rozrabia, narzeka, a czasem choćby atakuje...
Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków! Rosnijwsile.pl: Zrozum marketing. Kto jest Twoim klientem? Oto pozycja, która zbiera doświadczenia...
Czy wiesz, jak przebiega ścieżka zakupowa? inicjuje się od rozpoznania zapotrzebowania, potem następuje faza poszukiwania danych i porównywania ofert, wreszcie dochodzi do zakupu. To jednak nie...
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach...
Internet nieustannie się zmienia. Po erze blogowania, a także relacji zdjęciowych i filmowych (wreszcie) nadszedł czas podcastów - dzielenia się tym, co się ma do podania, za pośrednictwem dźwięku....
Najkrócej rzecz ujmując, teoria U jest opartą na świadomości metodą zarządzania zmianą. Łączy myślenie systemowe i osiągnięcia psychologii uważności, a cykl przeprowadzania zmian jest w ramach tej...
Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie nieprzeciętnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po...
Uzyskanie upragnionego awansu na stanowisko menedżera jest o niemało prostsze aniżeli sprostanie wymaganiom, jakie wiążą się z kierowaniem ludźmi. Korzystnie zarządzany zespół za każdym razem...
Wyobraź sobie, iż prowadzisz ważny projekt i nagle musisz się zatrzymać, bo trafiłeś na problem, z którym nie wiesz, jak sobie poradzić. A może nie musisz sobie tego wyobrażać, bo zdarzyło Ci się,...
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet,...
Praca na Wall Street od za każdym razem była marzeniem autora. By się dostać do tej finansowej Ligi Mistrzów, musiał ponieść niemało wyrzeczeń, w pełni skupić się na swoim celu i włożyć dużo pracy...
prawidłowy handlowiec to handlowiec produktywny. Czyli taki, który doprowadza do odpowiednio pokaźnej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swojej firmie...