II WYDANIE UAKTUALNIONE I rozszerzONE – gromadzi świeże BADANIA, MODELE I PODEJŚCIE! Bestsellerowy przewodnik Droga Toyoty po legendarnej filozofii Toyoty i jej systemie produkcyjnym został...
Czy istnieją osoby wyprodukowane do bycia liderem? Co zrobić,posiadać zmotywowany zespół, który będzie chciał pracować na wspólny cel? Jak być produktywnym szefem dla młodego pokolenia? Jak...
Pokonaj przeszkody i buduj sprawne zespoły Pięć dysfunkcji pracy zespołowej to wciągająca i pouczająca opowieść o przywództwie. Autor koncentruje swój żywy intelekt i umiejętność opowiadania o...
DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ Ta bezprecedensowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga efektywniej zarządzać marką,...
potężna dawka danych o prowadzeniu producenta Oparta na wywiadach prezentowanych w serii podcastów radia NPR How I Built This, których gospodarzem jest Guy Raz, niniejsza książka oferuje bezcenną...
SPIN®to metoda sprzedaży opracowana na podstawie analizy 35 tysięcy rozmów handlowych przeprowadzonych poprzez 10 tysięcy sprzedawców w 23 krajach. SPIN® SELLING to komplet prostych i praktycznych...
Znajdź skuteczną strategię inwestycyjną przypasowaną do twojej osobowości Zastanawiasz się nad zainwestowaniem swych pierwszych pieniędzy? Jesteś początkującym inwestorem? A może już od lat...
Co w istocie kryje się pod nazwą metawersum? Jak wyjaśnia w niniejszej książce Matthew Ball – pionier, teoretyk i inwestor kapitału wysokiego ryzyka – metawersum ma postać trwałej i wzajemnie...
Po wydaniu bestsellera Patricka Lencioniego zatytułowanego Pięć dysfunkcji pracy zespołowej jego wielbiciele chcieli wiedzieć więcej na temat tego, jak wdrażać idee przedstawione w tej książce.W...
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można...
O ile miliard jest pokaźniejszy od miliona? No cóż, milion sekund to 12 dni. Natomiast miliard sekund to… prawie 32 lata! Żyjemy w świecie, w którym nasz sukces nieraz zależy od umiejętności...
"W lipcu 1994 roku trzydziestoletni Jeff Bezos założył księgarnię internetową. Nazwał ją Amazon.com, zainspirowany jedną z najpotężniejszych rzek świata. Chciał zgromadzić w jednym miejscu...
Strategia błękitnego oceanu podważa dogmaty o tym, co trzeba robić, aby wygrywać na rynku. Demonstruje, iż jedynym sposobem pokonania konkurencji jest… zaprzestanie prób jej pokonania. Tak zrobił...
Czas, czas, czas goni nas Naglacy termin, niedoczas, permanentne opóznienie - oto najwierniejsi towarzysze i zarazem najwieksi wrogowie kierownika projektu. Choćby certyfikowani project...
Kryzys finansowy z lat 2007–2009 w wielu krajach miał dramatyczny przebieg i bardzo ostro odbił się na bankach realizujących strategię globalną. Okazało się, że działalność międzynarodowa banków...
Jesteś twórcą niewiele znaczącego startupu lub właścicielem marki? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce znajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić...
Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy „New York Timesa”, demonstruje wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po...
Czy chcesz dotrzeć na szczyt w zawodzie sprzedawcy?Czy charakteryzują cię elastyczność, upór, dobra organizacja, entuzjazm, silna motywacja i genialne podejście?atrybuty te, zdaniem Ziga Ziglara,...
"Jeff Bezos osobiście wyjaśnia podstawowe zasady i filozofię tworzenia, budowania oraz przewodzenia takim firmom jak Amazon czy Blue Origin. Ta książka posiada specyficzne i oryginalne doroczne...
Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący $563rmę gatunkiem wyższym od konkurentów$564 I, co ważniejsze, czy da się takim DNA,,zarazić" $565rmę przeciętną i zmienić ją w wspaniałą$566 JIM...
Tym razem Patrick Lencioni mierzy się z tematem kosztownych i przyprawiających o obłęd silosów, czyli barier, które tworzy polityka organizacyjna. Silosy wyniszczają przedsiębiorstwa, zabijają...
Znaj(dź) swego klienta. Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju towaru, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do...
nowe pytanie Dziesięć lat po pojawieniu się na rynku bestsellera Od dobrego do znacznego Jim Collins powraca z kolejną bezprecedensową publikacją. Tym razem stawia pytanie: „Dlaczego pewne marki...
Holistyczny Model Zarządzania KAIZENTM Większość organizacji ma kłopoty z przełożeniem strategii na konkretne działania, co zagraża osiąganiu najwyższej klasy wyników ekonomicznych i finansowych, a...