II WYDANIE UAKTUALNIONE I powiększONE – zawiera nowe BADANIA, MODELE I PODEJŚCIE! Bestsellerowy przewodnik Droga Toyoty po legendarnej filozofii Toyoty i jej systemie produkcyjnym został...
Czy istnieją osoby wyprodukowane do bycia liderem? Co zrobić,mieć zmotywowany zespół, który będzie chciał pracować na wspólny cel? Jak być wydajnym szefem dla młodego pokolenia? Jak rozmawiać z...
W świecie nieustających zmian i przełomowych wyzwań potrzeba firm śmiałych i opornych na przeciwności losu. Niestety większość organizacji jest przeciążona z powodu biurokracji, a przez to działa...
Pokonaj przeszkody i buduj sprawne zespoły Pięć dysfunkcji pracy zespołowej to wciągająca i pouczająca opowieść o przywództwie. Autor koncentruje swój żywy intelekt i umiejętność opowiadania o...
DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ Ta rewolucyjna książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga produktywniej zarządzać marką, jak...
konkretna dawka informacji o prowadzeniu firmy Oparta na wywiadach prezentowanych w linii podcastów radia NPR How I Built This, których gospodarzem jest Guy Raz, niniejsza książka oferuje bezcenną...
SPIN®to metoda sprzedaży opracowana na podstawie analizy 35 tysięcy rozmów handlowych przeprowadzonych przez 10 tysięcy sprzedawców w 23 krajach. SPIN® SELLING to pakiet prostych i użytecznych...
Znajdź produktywną strategię inwestycyjną dopasowaną do twojej osobowości Zastanawiasz się nad zainwestowaniem swoich pierwszych pieniędzy? Jesteś początkującym inwestorem? A może już od lat...
Po wydaniu bestsellera Patricka Lencioniego zatytułowanego Pięć dysfunkcji pracy zespołowej jego wielbiciele chcieli wiedzieć więcej na temat tego, jak wdrażać idee przedstawione w tej książce.W...
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się modne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć...
Co w istocie kryje się pod nazwą metawersum? Jak wyjaśnia w niniejszej książce Matthew Ball – pionier, teoretyk i inwestor kapitału wysokiego ryzyka – metawersum ma postać trwałej i wzajemnie...
O ile miliard jest pokaźniejszy od miliona? No cóż, milion sekund to 12 dni. Natomiast miliard sekund to… prawie 32 lata! Żyjemy w świecie, w którym nasz sukces często zależy od umiejętności...
Strategia błękitnego oceanu podważa dogmaty o tym, co trzeba robić, by wygrywać na rynku. Pokazuje, iż jedynym sposobem pokonania konkurencji jest… zaprzestanie prób jej pokonania. Tak zrobił...
Czas, czas, czas goni nas Naglacy termin, niedoczas, permanentne opóznienie - oto najwierniejsi towarzysze i zarazem najwieksi wrogowie kierownika projektu. Choćby certyfikowani project...
Kryzys finansowy z lat 2007–2009 w wielu krajach miał dramatyczny przebieg i nad wyraz ostro odbił się na bankach realizujących strategię globalną. Okazało się, że działalność międzynarodowa banków...
Jeżeli chcesz wyznaczyć się na rynku, Ci trzeba strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują...
W pakiecie taniej!Książka i Workbook w nowej niższej cenie.Zjedz tę żabę! Wszystko, cokolwiek konsoliduje się z planem, ustaleniem priorytetu i organizacją pracy, sprowadza się do tych trzech słów....
Jesteś twórcą minimalnego startupu albo właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i...
Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy „New York Timesa”, prezentuje wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii....
Czy chcesz dotrzeć na szczyt w zawodzie sprzedawcy?Czy znamionują cię elastyczność, upór, dobra organizacja, entuzjazm, silna motywacja i rewelacyjne podejście?parametry te, zdaniem Ziga Ziglara,...
Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący $563rmę gatunkiem wyższym od konkurentów$564 I, co ważniejsze, czy da się takim DNA,,zarazić" $565rmę przeciętną i zmienić ją w świetną$566 JIM...
Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej marki – nie tylko działu. Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1....
Znaj(dź) swego klienta. Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju artykułu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do...
świeże pytanie Dziesięć lat po pojawieniu się na rynku bestsellera Od dobrego do wielkiego Jim Collins powraca z kolejną przełomową publikacją. Tym razem stawia pytanie: „Dlaczego pewne firmy...