W publikacji "Metodyka kształcenia w zakresie przedsiębiorczości" przedstawiono zarówno zaktualizowana wiedzę prawno-metodyczną w zakresie nauczania przedsiębiorczości, jak i zagadnienia...
Trzeba pracować ciężej! Więcej, dłużej, efektywniej. Powtarzają to sobie przedsiębiorcy, szefowie, sprawni pracownicy i każdy, kto stara się utrzymać w czołówce. Towarzyszy temu poczucie, iż trzeba...
Czy można inwestować prosto i skutecznie? Bez stresu, bez wybierania poszczególnych spółek i śledzenia codziennych wiadomości? Czy można poświęcać na inwestowanie trzydzieści minut rocznie? Można,...
Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a w dodatku szczególnie empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie Ci potrzeba tej książki. Nie dziwi Cię, iż decyzje zakupowe podejmujemy...
Reputacja to rezultat tego, kim jesteś i co osiągnąłeś. Suma wszystkich decyzji podejmowanych od początku kariery aż do dzisiaj. Choćby tej, czy nabyć tę książkę. Korzystne decyzje przynoszą...
Richard Branson jest założycielem Virgin Group. W wieku szesnastu lat stworzył gazetę,,Student". W 1970 roku powołał do życia Virgin, niewiele znaczące przedsiębiorstwo wysyłkowe sprzedające...
Przewodnik dla wizjonerów, ludzi pragnących wyznaczać własne zasady gry i tych, którzy chcą podważać status quo — dla ludzi, którzy myślą o projektowaniu przedsiębiorstw przyszłości albo zmianie...
Sir Ernest Shackleton żył w atrakcyjnych czasach. Przełom wieków XIX i XX zapisał się w dziejach Antarktydy jako era heroicznych odkryć polarnych. Największa lodowa pustynia świata skupiała...
Chcesz, aby Twoja producent była duża? Chcesz,kupujący ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu...
Jedną z podstawowych umiejętności w miejscu pracy jest komunikowanie się. Okazuje się, iż podwładni unikają trudnych, choć ważnych rozmów tylko dlatego, że nie wiedzą, jak się do nich wziąć! I...
Wyobraź sobie firmę wolną od krzyku, konfliktów, wzajemnego punktowania i obgadywania za plecami. Wyobraź sobie środowisko pracy bez kompleksów, bez zagrożenia, przychylne miejsce, gdzie Ty i...
Sukces producenta wcale nie zależy od dostępu do technice albo danych. W skrajnych przypadkach choćby wynalezienie rewolucyjnej technice nie broni przedsiębiorstwa przed porażką, jeśli nie jest ono...
Zarzadzanie bez hierarchii i wspólna odpowiedzialnosc - mrzonka czy nowa realnosc$245 10 lat temu Andrzej Jeznach, polski biznesmen, postawil na dobre zycie i zmienil zasady zarzadzania. Odszedl od...
„Monografia stanowi aktualne, ciekawe i oryginalne studium wiedzy w zakresie modeli biznesowych przedsiębiorstw działających w obszarze energetyki wiatrowej. Podjęta tematyka jest bardzo widoczna w...
Tysiące przedsiębiorców boleśnie przekonało się o tym,perfekcyjny pomysł i stworzenie nadzwyczajnego towaru wcale nie gwarantują sukcesu. Jeden problem - brak ruchu sprzedażowego - rokrocznie...
Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia producenta krok po kroku, czyli jak z marek niewiele znaczących zrobić producenta obfite. Możesz też czytać jako zupełnie...
Dziś wydajność jest kluczową sprawą. W teorii bycie wydajnym powinno być nieskomplikowane, w praktyce współczesne zdobycze technologiczne skutecznie to utrudniają. W natłoku newsów, e-maili i...
Książka ukazuje wnioski płynące z rozważań na temat zmieniających się warunków funkcjonowania organizacji. Zmiany, z którymi na przestrzeni ostatnich lat mierzą się organizacje, zachodzą z coraz...
Helion.pl Biznes IT Social Media Codziennie inna książka 30% taniej Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki Autor: Mirosław Skwarek W przygotowaniu...
Daj swym klientom szansę i pozwól im się odnaleźć w sieci! We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby produktywnie konkurować, firma musi prowadzić...
kanon albo notacja BPMN (od ang. Business Process Model and Notation) jest aktualnie najpopularniejszym narzędziem do specyfikowania procesów biznesowych. Na podstawie obserwacji trendów w...
MLM, czyli multi level marketing, polega na dystrybucji produktu lub usługi przez alternatywny dla sklepów kanał sprzedaży. Tym kanałem jest sieć dystrybutorów, czyli partnerów, współpracowników,...
Bestseller na liście „New York Timesa" przełomowa metoda autorstwa Erica Riesa pomoże Ci zamienić Twój nowy pomysł biznesowy na zamierzony efekt końcowy, który będzie równocześnie udany oraz...
W świecie nieograniczonej konkurencji postaw na klientocentryczność Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na zapotrzebowania klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To...