Budowanie trwałych relacji przez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić,konsumenci chcieli podążać za naszą marką i...
Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego? Jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych w segmencie B2B? Jak...
"H. Kent Baker, Greg Filbeck i John R. Nofsinger zebrali w książce najszczególniej rzetelne i aktualne informacje na temat finansów behawioralnych. Poszczególne rozdziały zawierają odpowiedzi...
technologia i natura – dwa czynniki, które nieprzerwanie zmieniają nasz świat. Zdaniem Petera Frase’a postępująca automatyzacja i rozwój techniczny i drastyczne zmiany klimatu doprowadzą do końca...
Pierwsze na rynku wydawniczym kompendium wiedzy na temat zarządzania procesami biznesowymi, a także metod i narzędzi wykorzystywanych w BPM. Długo wyczekiwana na polskim rynku wydawniczym wielka...