"Wyjątkowo aktualna i ważna publikacja demonstrująca transformację współczesnego biznesu międzynarodowego. Jest niezwykle wartościowa dla osób zajmujących się teorią i polityką biznesu...
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy z pewnością decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania...
wprawdzie Scrum zadebiutował w 1995 roku, jednak wciąż pozostaje niemało wyzwań ważnych dla praktyków Scruma. Nie tylko stoimy przed ciągłym zadaniem poprawiania wielu istniejących nieporozumień...
Podstawowy podręcznik akademicki do zarządzania produkcją, wykładanego na kierunkach zarządzanie i inżynierii produkcji na politechnikach, a także uczelniach technologicznych i ekonomicznych....
MARKETHIC, czyli Marketing i Ethical... Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing poprzez niemało lat skupiał...
Książka obejmuje wiedzę z zakresu logistyki Miasta, która nabiera coraz obszerniejszego znaczenia w związku z rozrastaniem się miast i intensyfikacją procesów urbanizacji. Autor przedstawił:...
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski -...
"Przedmiotem dociekań w niniejszej książce są współczesne wyzwania, jakie stoją przed przedsiębiorstwami funkcjonującymi w ramach jednolitego rynku europejskiego. W intencji redaktorów i...
Kreowanie łańcuchów wartości uznaje się za konsekwencję rozszerzania współpracy międzyorganizacyjnej w gospodarce. Współpraca tworzy nowe płaszczyzny decyzyjne w organizacjach powodując zmiany...
Książka składa się z sześciu rozdziałów.Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu. W szczególności zwrócono w nim uwagę na przesłanki...
Prezentowana książka bez dwóch zdań wypełnia lukę istniejącą na rynku wydawniczym. Autorzy jasno i prosto, ale kompleksowo omawiają najważniejsze i te mniej znane religie świata. Czytelnik ma...
Współczesne finanse charakteryzuje dynamiczny rozwój i interdyscyplinarność, zezwalająca na poszerzenie perspektywy dotychczas normatywnego podejścia do społeczno-gospodarczej działalności...
Monografia składa się z czterech rozdziałów, w których w układzie teoretycznym i użytecznym zaprezentowano instrumenty zarządzania finansami publicznymi. W rozdziale pierwszym przedstawiono reguły...
Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw w globalizującej się gospodarce światowej powoduje, iż coraz częściej swoją organizację pracy nastawiają one na realizację złożonych (a nieszablonowych)...
Książkę należy traktować jako kompendium wiedzy analityka zajmującego się szeroko pojętą oceną działalności przedsiębiorstwa. Publikacja mieści charakterystyki i wzorce oceny poszczególnych...
Jest to pierwsza tego typu książka na rynku wydawniczym w Polsce. W sposób kompleksowy omawia zagadnienia metodologiczne w zakresie wykorzystania metod badawczych w naukach o zarządzaniu i jakości....
W niniejszej monografii, będącej skutkiem wielkich badań, obserwacji i analiz prowadzonych przez autorkę na przestrzeni kilku lat, podjęto próbę zaprezentowania nowego podejścia do strony popytowej...
Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i stwarzać strategię marki, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne producenta coraz częściej...
oczekiwania jednostajnej transformacji, którą można uznać za wyzwanie naszych czasów, dotyczą wszelkich podmiotów i sektorów gospodarczych działających w skali jednocześnie makro-, jak i...
Monografię Strategie budowania producenta i rozwoju handlu. Świeże trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry...
Zmiany instytucjonalne i techniczne są atrybutami innowacyjności i tworzą nowe rozmiary jej transformacji. W literaturze analizowane są takie zjawiska, jak: nowe podejście do zasobów w zarządzaniu...
Celem monografii jest ukazanie zmian w funkcjonowaniu rynków finansowych w warunkach oddziaływania czynników niefinansowych i kreowanego przez nie ryzyka. W poszczególnych rozdziałach...
Pracownik (employee) od momentu podjęcia pracy w organizacji staje się częścią jej „organizmu". Jednocześnie otwiera się dla niego świat nowych doznań, doświadczeń (experience). Od tego, jak...
Zadowolenie przyszłego klienta to najważniejszy cel działalności biznesowej i równocześnie cel monografii pt. Metody i techniki projektowania innowacji, kolejnej pozycji w procesu Nauka i Praktyka...