Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi składnik komunikacji społecznej, a równocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i...
Nasz podręcznik niesie przesłanie, iż za fundament ekonomii kultury należy uznać rozwój, a nie rynek. Jedynie bowiem w ten sposób można uchwycić związek kultury z gospodarką i jej współczesnymi...
Celem opracowania jest przedstawienie problematyki raportowania danych niefinansowych w szerokim kontekście jego rozwoju, a także podkreślenie znaczenia ujawniania danych niefinansowych we...
W książce przedstawiono podstawy teoretyczne oraz przykłady użyteczne (analizy studium przypadku) z zakresu inwestowania w odnawialne źródła energii. Może być pomocna inwestorom na dynamicznie...
Rzadko się zdarza, iż lektura książki z dziedziny zarządzania może być tak pouczająca i zarazem tak wciągająca. Opierając się na swym bogatym doświadczeniu w zarządzaniu korporacjami oraz na...
,,Sukces rynkowy organizacji" autorstwa Roberta Kozielskiego, Agaty Mardosz i Agaty Matuszewskiej skłania do zadawania pytań dotyczących mechanizmów budowania przewagi konkurencyjnej i zmusza...
Książka powstała na podstawie projektu badawczego obejmującego wywiady z właścicielami, twórcami i prezesami firm, które w ostatnich dwudziestu latach odniosły spektakularny sukces. Omówiono w niej...
... Dotychczasowy przebieg kryzysu finansowego i jego skutki udowodniły, że w warunkach silnych, globalnych zawirowań na rynku finansowym szczególnego znaczenia nabierają decyzje i działania...
Książka Model systemu społecznego a problemy zarządzania gromadzi wielostronny obraz rzeczywistości społecznej stanowiący jednak użyteczną całość.demonstruje całkowicie odmienny i ure- alniony...
Książka jest kompleksowym przewodnikiem po założeniach i procesach audytu wewnętrznego. Publikacja jest dedykowana dla specjalistów zajmujących się wykonywaniem audytów wewnętrznych, kadry...