Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi komponent komunikacji społecznej, a równocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i...
Nasz podręcznik niesie przesłanie, iż za fundament ekonomii kultury należy uznać rozwój, a nie rynek. Tylko bowiem w ten sposób można uchwycić związek kultury z gospodarką i jej współczesnymi...
Celem opracowania jest przedstawienie problematyki raportowania danych niefinansowych w szerokim kontekście jego rozwoju oraz podkreślenie znaczenia ujawniania danych niefinansowych we...
Rzadko się zdarza, iż lektura książki z dziedziny zarządzania może być tak pouczająca i zarazem tak wciągająca. Opierając się na swoim bogatym doświadczeniu w zarządzaniu korporacjami oraz na...
,,Sukces rynkowy organizacji" autorstwa Roberta Kozielskiego, Agaty Mardosz i Agaty Matuszewskiej skłania do zadawania pytań dotyczących mechanizmów budowania przewagi konkurencyjnej i zmusza...
Książka powstała na podstawie projektu badawczego obejmującego wywiady z właścicielami, twórcami i prezesami firm, które w ostatnich dwudziestu latach odniosły piękny sukces. Omówiono w niej części...