Podręcznik z zakresu finansów i rachunkowości skierowany do wszystkich, którzy chcą poznać i zrozumieć zarówno definicje, jak i zastosowanie wymienionych obszarów. Atutem książki jest jej...
Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego i wszechobecna digitalizacja determinują cykl intensywnych zmian w handlu. Dokonujące się przemiany społeczno-gospodarcze oraz pandemia COVID-19 zmieniły...
„Książka jest szczególnie niebanalna jednocześnie pod względem poznawczym, jak i aplikacyjnym; przynosi sporo ważnych danych przydatnych do określenia strategii rozwoju instytucji bankowych i...
Inwestycje alternatywne wzbudzają coraz większe zainteresowanie jednocześnie wśród inwestorów, jak i badaczy, a źródeł takiej sytuacji jest dużo. Jednym z nich jest malejąca ładność tzw....
Blog/vlog o tematyce lifestyle'owej jako jeden z najpopularniejszych e-gatunków wywiera stanowczy wpływ na współczesne pokolenia, stwarzając zachowania, normy i wybory konsumenckie. Książka...
Wycena przedsiębiorstw stanowi jedno z ważniejszych zagadnień podejmowanych w ramach obszaru zarządzania finansami przedsiębiorstw. Wśród grupy przedsiębiorstw, które wymagają specjalnego podejścia...
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu zarządzania rozmaitością w miejscu pracy, istotnie koniecznej w zarządzaniu personelem XXI w. Omówione zagadnienia:podstawowe pojęcia z zakresu...
Publikacja demonstruje pokaźne ujęcie wyzwań współczesnego transportu kontenerowego jako jednego z najszczególniejszych czynników stymulujących rozwój światowego handlu. Przedmiotem analizy jest na...
Tytuł: Zarządzanie wartością spółki kapitałowej (wyd. II zmodyfikowane i uzupełnione)Autor: Jan Krzysztof Bielecki, Leszek Pawłowicz (red.)Rok wydania: 2015Wydawnictwo: CeDeWuWydanie: IIOkładka:...
wymiary zarządzania ryzykiem w obrocie gospodarczym Ryzyko było, jest i będzie naturalną częścią obrotu gospodarczego, jednak w dobie dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości jest ono bardziej...
Płynność finansowa stanowi najczulszy barometr sytuacji finansowej przedsiębiorstwa. Korzystne funkcjonowanie i rozwój każdego podmiotu gospodarczego wymaga bowiem zachowania trafnych relacji w...
Koncepcja kluczowych wskaźników ryzyka (KRI) wywodzi się z zarządzania ryzykiem instytucji finansowych. Monografia mieści dopracowaną merytorycznie i analitycznie autorską propozycję wykorzystania...
Podręcznik dotyczy podstaw organizacji i zarządzania produkcją w przedsiębiorstwie, jest to swoiste kompendium wiedzy na ten temat. Zakres przedmiotowy opracowania podzielony jest na pięć...
Książka "Rachunkowość zarządcza. Od teorii do praktyki", to opracowanie dla każdego, kto chce w przystępny sposób poznać nie tylko teorię, ale i ergonomiczną stronę rachunkowości...
Powszechny wizerunek rachunkowości ukazuje ją jako zajmującą się samymi faktami, przepisami, suchymi liczbami i ich przetwarzaniem. W tak rozumianej rachunkowości nie rozpatruje się w ogóle...
Książka w sposób syntetyczny porządkuje wiedzę związaną z przedsiębiorczością społeczną, gospodarką społeczną i ekonomią społeczną. Autorka przedstawiła w niej: definicje i charakterystyki pojęcia...
W publikacji skoncentrowano się na synergii uzyskiwanej z łączenia heterogenicznych modeli biznesu i progresywnych koncepcjach z rozmaitych obszarów nauk o zarządzaniu, ekonomii, rachunkowości i...
Od kilku lat obserwujemy w Polsce obszerne nasilenie akcji marketingowych firm farmaceutycznych, co odpowiada ciągłemu wzrostowi sprzedawanych medykamentów na naszym rynku. Niemało dyskusji...
"W książce przedstawiono powstanie i rozwój koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR), jej wady i atuty wynikające z wdrożenia, a także obszary oddziaływania. W dodatku...
Prezentuję drugą część Niestandardowego podręcznika do rachunkowości. Rachunkowość pół żartem i na serio", poświęconego tym razem rachunkowości zarządczej, zwanej też z języka angielskiego...
Do osiągnięcia sukcesu w biznesie konieczny jest jednocześnie dobry pomysł, jak i efektywny plan jego realizacji. Biznesplan dostarcza strategii, którą kierują się marki w swojej działalności. Jest...
Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw działających na rynku farmaceutycznym - podejmując się przekazywania na rynek informacji potrzebnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów...
W XXI wieku świat ulega gwałtownym przemianom. Utrzymanie stabilizacji i rentowności placówki w dłuższym okresie, przy równoczesnym zapewnieniu pacjentom najwyższej jakości leczenia i...
Lubimy widzieć świat poprzez pryzmat pewników, tymczasem większość ważnych decyzji, zarówno osobistych, jak i biznesowych, podejmujemy w warunkach niepewności z zawiązanymi oczami. Poza tym złudnie...