MARKETHIC, czyli Marketing i Ethical... Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing poprzez mnóstwo lat skupiał...
Nowy zbiór zadań z ekonometrii i badań operacyjnych w zakresie obowiązującym na studiach licencjackich uczelni ekonomicznych i humanistycznych. Podręcznik łączy cechy takie jak: koncentracja na...
Moc lidera projektu - 7 zasad, które pozwolą Wam przekształcić się z menedżera w lidera projektów Książka obejmuje zakres kierowania zespołem projektowym, w szczególności wiedzy i umiejętności...
Metody ekonometryczne w ostatnich latach znajdują coraz szersze zastosowanie w różnych dziedzinach badań ekonomicznych. Mimo to nie można stwierdzić, że możliwości ekonometrii są poprawnie znane....
Przedmiotem pracy jest wyjaśnienie różnic w wynikach osiąganych przez spółki notowane na warszawskim rynku kapitałowym przy pomocy zmiennych opisujących sieci korporacyjne. Tym samym monografia...
"Książka stanowi jedną z pierwszych na świecie prób opisania zdolności organizacji w zakresie kadrowania (ramowania, ang. Framing). Publikacja pokazuje tytułowe zdolności z perspektywy cyklu...
"Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing...
Książka dr hab. Małgorzaty Rozkwitalskiej pt. Uczenie się pracowników a kontekst mono – i wielokulturowy organizacji. Perspektywa pozytywna w zarządzaniu to ambitna monografia naukowa, posiadająca...
Współczesna ekonomika usług Pierwsze na rynku polskim, tak obfite i kompleksowe kompendium wiedzy na temat usług - najdynamiczniej rozwijającego się obecnie sektora gospodarki. Gromadzi przegląd 15...
Storytelling to narzędzie znane i używane przede wszystkim w marketingu, reklamie, sprzedaży i budowaniu marek organizacji czy produktów. Książka „Storytalking. Narracyjna supermoc...
Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się dużo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co znalazło swoje...
Komunikacja marketingowa jest procesem łączącym uczestników rynku - przedsiębiorstwo i konsumenta, nadawcę i odbiorcę przekazu. Przedsiębiorstwa dzięki przekazom marketingowym wyrażają swoją...
W podręczniku: "Rachunkowość finansowa. Część I" omówiono w przystępnej formie ewidencję inwestycji krótkoterminowych, rozrachunków, obrotu materiałowego, pojęcie i klasyfikację aktywów...
Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swego Murphy'ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem.,,50 praw marketingu...
Książka nawiązuje do dwóch wcześniejszych publikacji autora: Zarządzanie jakością z przykładami, a także Zarządzanie i inżynieria jakości. W stosunku do nich jest jednak opracowaniem nowym i...
Profesor Witold M. Orłowski swą najnowszą książkę poświęcił jednemu z najpoważniejszych wyzwań, jakie staną w najbliższych latach przed polską polityką gospodarczą. Chodzi oczywiście o członkostwo...
Tytuł wybór studiów. Rola preferencji kosztów i korzyści Autorzy Urszula Sztanderska, Gabriela Grotkowska Język polski Wydawnictwo Scholar ISBN 978-83-7383-870-3 Rok wydania 2018 Warszawa liczba...
„Książka profesor Heleny Szewczyk dotyczy ważnej i aktualnej problematyki, jaką stanowi społecznie pożądane zjawisko whistleblowing. Dotyczy ono sygnalizowania o różnego rodzaju nieprawidłowościach...
Dorobek badawczy zespołu Centrum Europejskich Studiów regionalnych i Lokalnych Uniwersytetu Warszawskiego.Grzegorz Gorzelak jest profesorem nauk ekonomicznych, specjalizującym się w problematyce...
Niepodważalną wartością książki jest przeprowadzenie wyjątkowo mocnego ( ) i krytycznego przeglądu dorobku naukowego związanego z badaniami klienta wewnętrznego, a także organizacyjnych zachowań...
We współczesnej gospodarce najistotniejszym czynnikiem rozwoju stają się wiedza i informacja, czemu towarzyszy dynamiczny rozwój sieci globalnych metropolii. Procesy metropolizacji prowadzą do...
Książka ta stanowi nieprzeciętne wprowadzenie do ekonomicznej analizy polityk publicznych. Opisanie niełatwych pojęć teorii ekonomicznej w języku debaty publicznej okazuje się bardzo nieprzystępne....
Tytuł Metody zarządzania wartością publiczną Autor Marek Ćwiklicki Język polski Wydawnictwo Scholar ISBN 978-83-65390-31-8 Rok wydania 2019 Wydanie 1 ilość stron 178 Format pdf Spis treści Wstęp 9...