Wykonanie towaru o znacznej wartości rynkowej i osiągnięcie prawdziwego sukcesu niejednokrotnie wymaga od menedżerów zmiany dotychczasowego podejścia. Współczesne firmy są połączonymi systemami, a...
Pieniądz lubi mądrość Dlaczego tak wielu Żydów odnosi sukcesy w interesach? Istnieje na ten temat sporo teorii: geny, wpływy kulturowe, dieta Jednak odpowiedź jest prostsza, niżeli Ci się wydaje....
Szczupłe zarządzanie, które działa Lean management, czyli koncepcja zarządzania zakładająca "wyszczuplanie" firmy, u jednych wywołuje gwałtowny entuzjazm, u innych... Dreszcz niepokoju....
"Zakładaniu startupu towarzyszą marzenia. By mogły się spełnić, producent musi się rozwinąć i pomyślnie przejść proces skalowania. O tym, iż nie jest to nieskomplikowane, przekonało się już...
Bez wydajnych negocjacji nie ma sprzedaży. Kupujący świetnie o tym wiedzą i potrafią znakomicie się przygotować: zdobywają więcej danych, negocjują pokaźniejsze stawki i dokładniej kontrolują...
Nawiąż połączenie z danymi wyraźnymi dla Twojej firmyOpowiadaj przekonujące historie przy pomocy wizualizacjiPrzejdź na następny poziom za sprawą języka DAX i integracjiJack Hyman - obecnie ma...
Analizuj i handluj opcjami jak profesjonalistaZarabiaj i ograniczaj ryzyko na każdym rynkuądź o krok przed sztuczną inteligencją!Obracaj opcjami niczym zawodowiec z Wall Street!Opcje kupna, opcje...
Salesforce jest wiodącym oprogramowaniem klasy CRM. Zasadniczo upraszcza zarządzanie sprzedażą, marketingiem i relacjami z klientami i ogólne administrowanie firmą. Zezwala na automatycznie...
"Zarządzanie operacjami i łańcuchem dostaw jest złożoną dziedziną wiedzy. Oprócz znajomości konkretnego procesu trzeba wiedzieć, w jakim szerszym kontekście jest on osadzony i jakie warunki...
"Programowanie neurolingwistyczne najpierw było techniką terapeutyczną, a później znalazło zastosowanie w biznesie. Aktualnie zdobycze NLP służą też do kierunkowania świadomego rozwoju. W...
Skoro sięgnąłeś po tę książkę, prawdopodobnie słyszałeś o wolności finansowej i przychodzie bez pracy, czyli o tak zwanym przychodzie pasywnym. Być może tak jak ja chcesz zmienić swoje życie,...
Kilka lat temu sprawdzały się modele biznesowe, które dziś nie posiadają racji bytu. Dzisiaj wprowadzanie nowych produktów jest szybkie i proste, konkurencja ogromna, a rozczarowani kupujący nie...
Książkę polecają: dr Lidia Czarkowska Piotr Cieszewski dr Paweł Fortuna dr Joanna Heidtman prof. Dr hab. Dariusz Jemielniak Nikolay Kirov Paweł Motyl dr hab. Mikołaj Pindelski prof. SGH - Jacek...
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman,...
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, iż decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania...
"Wyjątkowo aktualna i ważna publikacja przedstawiająca transformację współczesnego biznesu międzynarodowego. Jest stanowczo wartościowa dla osób zajmujących się teorią i polityką biznesu...
wszakże Scrum zadebiutował w 1995 roku, jednak wciąż pozostaje mnóstwo wyzwań ważnych dla praktyków Scruma. Nie tylko stoimy przed ciągłym zadaniem polepszania wielu istniejących nieporozumień...
Piotr Wyrębowski w branży od 2013 roku, sprzedał 130 mieszkań. Jego specjalizacją są kawalerki – towar dla inwestora pasywnego. Pasjonat dawnej architektury i wszelkiego, co zabytkowe....
Podstawowy podręcznik akademicki do zarządzania produkcją, wykładanego na kierunkach zarządzanie i inżynierii produkcji na politechnikach i uczelniach technicznych i ekonomicznych. Posiada...
MARKETHIC, czyli Marketing i Ethical... Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing poprzez dużo lat skupiał się...
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski -...
Książka stanowi użyteczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.Autor prezentuje najnowsze dane i wyniki badań,...
Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i budować strategię marki, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne producenta coraz częściej...
Nowy zbiór zadań z ekonometrii i badań operacyjnych w zakresie obowiązującym na studiach licencjackich uczelni ekonomicznych i humanistycznych. Podręcznik łączy atrybuty takie jak: koncentracja na...