Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i generować strategię marki, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne marki coraz częściej...
Nowy zbiór zadań z ekonometrii i badań operacyjnych w zakresie obowiązującym na studiach licencjackich uczelni ekonomicznych i humanistycznych. Podręcznik łączy cechy takie jak: koncentracja na...
Moc lidera projektu - 7 zasad, które pozwolą Wam przekształcić się z menedżera w lidera projektów Książka obejmuje zakres kierowania zespołem projektowym, w szczególności wiedzy i umiejętności...
Metody ekonometryczne w ostatnich latach znajdują coraz szersze wykorzystanie w różnych dziedzinach badań ekonomicznych. Mimo to nie można stwierdzić, iż możliwości ekonometrii są należycie znane....
Przedmiotem pracy jest wyjaśnienie różnic w wynikach osiąganych przez spółki notowane na warszawskim rynku kapitałowym za pomocą zmiennych opisujących sieci korporacyjne. Tym samym monografia...
"Książka stanowi jedną z pierwszych na świecie prób opisania zdolności organizacji w zakresie kadrowania (ramowania, ang. Framing). Publikacja pokazuje tytułowe zdolności z perspektywy procesu...
"Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing...
Książka dr hab. Małgorzaty Rozkwitalskiej pt. Uczenie się pracowników a kontekst mono – i wielokulturowy organizacji. Perspektywa pozytywna w zarządzaniu to ambitna monografia naukowa, posiadająca...
Współczesna ekonomika usług Pierwsze na rynku polskim, tak spore i kompleksowe kompendium wiedzy na temat usług - najdynamiczniej rozwijającego się aktualnie sektora gospodarki. Posiada przegląd 15...
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations oraz zbiór użytecznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku...
Storytelling to narzędzie znane i wykorzystywane w głównej mierze w marketingu, reklamie, sprzedaży i budowaniu marek organizacji czy produktów. Książka „Storytalking. Narracyjna supermoc...
Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się dużo propozycji ujęcia tematu z wielu rozmaitych perspektyw, co znalazło...
W podręczniku: "Rachunkowość finansowa. Część I" omówiono w przystępnej formie ewidencję inwestycji krótkoterminowych, rozrachunków, obrotu materiałowego, pojęcie i klasyfikację aktywów...
Komunikacja marketingowa jest procesem łączącym uczestników rynku - przedsiębiorstwo i konsumenta, nadawcę i odbiorcę przekazu. Przedsiębiorstwa dzięki przekazom marketingowym wyrażają swoją...
Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, iż świat marketingu ma swojego Murphy'ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem.,,50 praw marketingu...
Książka nawiązuje do dwóch wcześniejszych publikacji autora: Zarządzanie jakością z przykładami i Zarządzanie i inżynieria jakości. W stosunku do nich jest jednak opracowaniem nowym i oryginalnym....
Jak wydajnie zaplanować i zrealizować każdy projekt na czas i zgodnie z budżetem? Bent Flyvbjerg, nazwany wiodącym światowym ekspertem od megaprojektów, we współpracy z autorem bestsellerów, Danem...
The production and processing of food, creation of the means of production for agriculture and food industry, as well as related services – in other words, the entirety of agribusiness – have their...
Jeśli Twoja firma jest na wysokim poziomie organizacyjnym, to prawdopodobnie jest zarządzana rozsądnie. Wprowadzanie w niej zmian to czysta przyjemność. Gratuluję Ci, bo widziałem w życiu zaledwie...
Philip Zimbardo: Książka ta to cenny wkład Jonathana Brilla w rozwój filozofii przywództwa i nauki o podejmowaniu decyzji. Adam Grant: użyteczny poradnik dla każdego, kto chce podążać wraz ze...
Monografia stanowi oryginalne opracowanie naukowe o charakterze teoretyczno-empirycznym. Dobór lobbingu jako tematu badań i profesjonalizacji jego funkcji jest bardzo ciekawy i ważki naukowo. Zawód...
Pomiar i analiza ryzyka inwestycyjnego odgrywają pokaźną rolę podczas podejmowania decyzji na rynku finansowym. Pomagają inwestorom, a także zarządzającym portfelami oceniać efektywność dokonywanej...