"Jeff Bezos osobiście wyjaśnia podstawowe zasady i filozofię tworzenia, budowania oraz przewodzenia takim firmom jak Amazon czy Blue Origin. Ta książka gromadzi unikalne i oryginalne doroczne...
W pakiecie taniej!Książka i Workbook w nowej niższej cenie.Zjedz tę żabę! Wszystko, cokolwiek wiąże się z planem, ustaleniem priorytetu i organizacją pracy, sprowadza się do tych trzech słów. -...
Zjedz tę żabę! Dla uczniów i studentówTo międzynarodowy bestseller, który pomógł milionom ludzi w ustalaniu priorytetów, organizacji zadań i podniesieniu sprawności w pracy. Jest pełen rad i...
Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji. Wydanie zwiększoneKreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji. Wydanie zwiększone to fascynująca podróż w świat twórczości i postępowości,...
W ciągu wielu lat swej kariery Brian Tracy wygłosił ponad 4000 prezentacji i przemawiał osobiście do ponad 5 000 000 osób w 46 krajach. Jego umiejętności wygłoszenia porywającego przemówienia i...
Stwórz własną firmę i zacznij sprzedawać na Amazon w modelu FBA (Realizacja poprzez Amazon)Książka „Sprzedawca na Amazon" to znaczny przewodnik pełen konkretnej wiedzy z zakresu prowadzenia...
Gwałtowne załamanie rynków finansowych, które dało początek obfitej recesji, obnażyło grzechy sektora finansowego i ujawniło niebezpieczeństwo związane z bańkami spekulacyjnymi. Ale późniejsze...
Książka sugerowana przez Elona Muska!Nie będzie następnego Billa Gatesa, który stworzy system operacyjny. Kolejni Larry Page czy Siergiej Brin nie wymyślą wyszukiwarki. Jeszcze jeden Mark...
Przedstawiona w tej książce koncepcja marki przywództwa silnie rozróżnia przywódców (liderów) i przywództwo. Dave Ulrich i Norm Smallwood podkreślają, że dobrzy liderzy przychodzą i odchodzą,...
To nie jest książka o prezentacji. To jest książka o prezentacji sprzedażowej. Przed Tobą spotkanie z klientami na targach, meetingach branżowych, webinarach. Okazji do prezentacji jest niemało....
charakterystyczne rozważania ekonomiczne z reguły dotyczą rynku bezkompromisowców czy papierów wartościowych, gdzie wartość łączy ze sobą nabywców i sprzedawców – w chwili gdy podaż spotyka się z...
Dobro popłaca to czerpiący garściami z życia przewodnik dla rzesz ludzi którzy w jak najkorzystniejszej wierze usiłują jednocześnie zarabiać i dawać coś światu. Książka mieści poręczne rady dzięki...
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od klasycznie pojmowanej reklamy przez lubiane ostatnio social media po niezbędny w...
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to teraz podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić,kupujący chcieli podążać za naszą marką i...