Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można zastosować to, co dzieje się w mózgu konsumenta.Autor pokazuje najnowsze informacje i wyniki badań,...
We współczesnych przedsiębiorstwach ukierunkowanych na rozwój, przewagę i wysoką rentowność, istnieje silne poparcie dla wszelkich innowacji, mogących polepszyć rezultaty realizowanych w firmie...
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom sporym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public...
Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat fachowej, postępowej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor...
Komunikowanie się pełni widoczną rolę we wszelkich relacjach między ludźmi, w przeróżnych sferach ich życia społecznego i zawodowego. Umiejętność werbalnego i niewerbalnego przekazywania danych...
Negocjalcje. Język komunikowania w relacjach biznesowych i społecznych Tytuł Negocjacje Autor Wiesław Gomulski Wydawnictwo ASTRUM EAN 9788372779663 ISBN 9788372779663 Kategoria Literatura,...
Książkę polecają: dr Lidia Czarkowska Piotr Cieszewski dr Paweł Fortuna dr Joanna Heidtman prof. Dr hab. Dariusz Jemielniak Nikolay Kirov Paweł Motyl dr hab. Mikołaj Pindelski prof. SGH - Jacek...
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można zastosować media, żeby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman,...
"Wyjątkowo aktualna i ważna publikacja przedstawiająca transformację współczesnego biznesu międzynarodowego. Jest bardzo wartościowa dla osób zajmujących się teorią i polityką biznesu...
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy bez dwóch zdań decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania...
wszakże Scrum zadebiutował w 1995 roku, jednak wciąż pozostaje niemało wyzwań ważnych dla praktyków Scruma. Nie tylko stoimy przed ciągłym zadaniem polepszania wielu istniejących nieporozumień...
Podstawowy podręcznik akademicki do zarządzania produkcją, wykładanego na kierunkach zarządzanie i inżynierii produkcji na politechnikach, a także uczelniach technicznych i ekonomicznych. Gromadzi...
MARKETHIC, czyli Marketing i Ethical... Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing przez niemało lat skupiał...
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski -...
Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i produkować strategię producenta, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne firmy coraz częściej...
Nowy zbiór zadań z ekonometrii i badań operacyjnych w zakresie obowiązującym na studiach licencjackich uczelni ekonomicznych i humanistycznych. Podręcznik łączy atrybuty takie jak: koncentracja na...
Moc lidera projektu - 7 zasad, które pozwolą Wam przekształcić się z menedżera w lidera projektów Książka obejmuje zakres kierowania zespołem projektowym, w szczególności wiedzy i umiejętności...
Metody ekonometryczne w ostatnich latach znajdują coraz szersze użycie w różnych dziedzinach badań ekonomicznych. Mimo to nie można stwierdzić, iż możliwości ekonometrii są prawidłowo znane. Wydaje...
Przedmiotem pracy jest wyjaśnienie różnic w wynikach osiąganych przez spółki notowane na warszawskim rynku kapitałowym za pomocą zmiennych opisujących sieci korporacyjne. Tym samym monografia...
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się jednocześnie firmom wielkim, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję....
"Książka stanowi jedną z pierwszych na świecie prób opisania zdolności organizacji w zakresie kadrowania (ramowania, ang. Framing). Publikacja demonstruje tytułowe zdolności z perspektywy...
Książka dr hab. Małgorzaty Rozkwitalskiej pt. Uczenie się pracowników a kontekst mono – i wielokulturowy organizacji. Perspektywa pozytywna w zarządzaniu to ambitna monografia naukowa, posiadająca...
Czy jesteś prawidłowym organizatorem i menedżerem? Czy wybrałeś właściwy styl kierowania? Jaką masz szansę na zrobienie kariery? Czy planowanie jest Twoją konkretną stroną?Odpowiedzi na te i inne...
Współczesna ekonomika usług Pierwsze na rynku polskim, tak obszerne i kompleksowe kompendium wiedzy na temat usług - najdynamiczniej rozwijającego się aktualnie sektora gospodarki. Mieści przegląd...