Książka stanowi funkcjonalny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.Autor ukazuje najnowsze informacje i wyniki badań,...
Książkę polecają: dr Lidia Czarkowska Piotr Cieszewski dr Paweł Fortuna dr Joanna Heidtman prof. Dr hab. Dariusz Jemielniak Nikolay Kirov Paweł Motyl dr hab. Mikołaj Pindelski prof. SGH - Jacek...
"Wyjątkowo aktualna i ważna publikacja prezentująca transformację współczesnego biznesu międzynarodowego. Jest stanowczo wartościowa dla osób zajmujących się teorią i polityką biznesu...
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można zastosować media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman,...
wprawdzie Scrum zadebiutował w 1995 roku, jednak wciąż pozostaje sporo wyzwań ważnych dla praktyków Scruma. Nie tylko stoimy przed ciągłym zadaniem ulepszania wielu istniejących nieporozumień...
Podstawowy podręcznik akademicki do zarządzania produkcją, wykładanego na kierunkach zarządzanie i inżynierii produkcji na politechnikach i uczelniach technicznych i ekonomicznych. Gromadzi...
MARKETHIC, czyli Marketing i Ethical... Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing poprzez niemało lat skupiał...
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski -...
Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i budować strategię firmy, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne marki coraz częściej...
Nowy zbiór zadań z ekonometrii i badań operacyjnych w zakresie obowiązującym na studiach licencjackich uczelni ekonomicznych i humanistycznych. Podręcznik łączy właściwości takie jak: koncentracja...
Moc lidera projektu - 7 zasad, które pozwolą Wam przekształcić się z menedżera w lidera projektów Książka obejmuje zakres kierowania zespołem projektowym, w szczególności wiedzy i umiejętności...
Przedmiotem pracy jest wyjaśnienie różnic w wynikach osiąganych poprzez spółki notowane na warszawskim rynku kapitałowym za pomocą zmiennych opisujących sieci korporacyjne. Tym samym monografia...
Metody ekonometryczne w ostatnich latach znajdują coraz szersze wykorzystanie w różnych dziedzinach badań ekonomicznych. Mimo to nie można stwierdzić, iż możliwości ekonometrii są prawidłowo znane....
"Książka stanowi jedną z pierwszych na świecie prób opisania zdolności organizacji w zakresie kadrowania (ramowania, ang. Framing). Publikacja prezentuje tytułowe zdolności z perspektywy cyklu...
Książka dr hab. Małgorzaty Rozkwitalskiej pt. Uczenie się pracowników a kontekst mono – i wielokulturowy organizacji. Perspektywa pozytywna w zarządzaniu to ambitna monografia naukowa, posiadająca...
Współczesna ekonomika usług Pierwsze na rynku polskim, tak pokaźne i kompleksowe kompendium wiedzy na temat usług - najdynamiczniej rozwijającego się aktualnie sektora gospodarki. Mieści przegląd...
Storytelling to narzędzie znane i użytkowane przeważnie w marketingu, reklamie, sprzedaży i budowaniu marek organizacji czy produktów. Książka „Storytalking. Narracyjna supermoc...
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór poręcznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania...
Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się dużo propozycji ujęcia tematu z wielu rozmaitych perspektyw, co znalazło...
Komunikacja marketingowa jest procesem łączącym uczestników rynku - przedsiębiorstwo i konsumenta, nadawcę i odbiorcę przekazu. Przedsiębiorstwa dzięki przekazom marketingowym wyrażają swoją...
Książka nawiązuje do dwóch wcześniejszych publikacji autora: Zarządzanie jakością z przykładami i Zarządzanie i inżynieria jakości. W stosunku do nich jest jednak opracowaniem nowym i oryginalnym....
Jak sprawnie zaplanować i zrealizować każdy projekt na czas i zgodnie z budżetem? Bent Flyvbjerg, nazwany wiodącym światowym ekspertem od megaprojektów, we współpracy z autorem bestsellerów, Danem...
The production and processing of food, creation of the means of production for agriculture and food industry, as well as related services – in other words, the entirety of agribusiness – have their...
Philip Zimbardo: Książka ta to cenny wkład Jonathana Brilla w rozwój filozofii przywództwa i nauki o podejmowaniu decyzji. Adam Grant: funkcjonalny poradnik dla każdego, kto chce podążać wraz ze...