Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi komponent komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i...
We współczesnych przedsiębiorstwach ukierunkowanych na rozwój, przewagę i wysoką rentowność, istnieje silne poparcie dla wszystkich innowacji, mogących polepszyć rezultaty realizowanych w firmie...
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom znacznym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję....
Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor...
Komunikowanie się pełni widoczną rolę we wszystkich relacjach między ludźmi, w zróżnicowanych sferach ich życia społecznego i zawodowego. Umiejętność werbalnego i niewerbalnego przekazywania...
Negocjalcje. Język komunikowania w relacjach biznesowych i społecznych Tytuł Negocjacje Autor Wiesław Gomulski Wydawnictwo ASTRUM EAN 9788372779663 ISBN 9788372779663 Kategoria Literatura,...
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się równocześnie firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję....
Czy jesteś prawidłowym organizatorem i menedżerem? Czy wybrałeś właściwy styl kierowania? Jaką masz szansę na zrobienie kariery? Czy planowanie jest Twoją mocną stroną?Odpowiedzi na te i inne...
Nasz podręcznik niesie przesłanie, że za fundament ekonomii kultury należy uznać rozwój, a nie rynek. Wyłącznie bowiem w ten sposób można uchwycić związek kultury z gospodarką i jej współczesnymi...
Celem opracowania jest przedstawienie problematyki raportowania informacji niefinansowych w szerokim kontekście jego rozwoju, a także podkreślenie znaczenia ujawniania danych niefinansowych we...
Rzadko się zdarza, iż lektura książki z dziedziny zarządzania może być tak pouczająca i zarazem tak wciągająca. Opierając się na swoim bogatym doświadczeniu w zarządzaniu korporacjami i na...
,,Sukces rynkowy organizacji" autorstwa Roberta Kozielskiego, Agaty Mardosz i Agaty Matuszewskiej skłania do zadawania pytań dotyczących mechanizmów budowania przewagi konkurencyjnej i zmusza...
Książka pozwala na zdobycie teoretycznej wiedzy w zakresie użycia postępowych narzędzi do szeroko pojętych działań E-działań, w tym E-Public Relation, E-reklamy, E-designu, teorii komunikacji...
Książka powstała na podstawie projektu badawczego obejmującego wywiady z właścicielami, twórcami i prezesami firm, które w ostatnich dwudziestu latach odniosły atrakcyjny sukces. Omówiono w niej...
Książka jest kompleksowym przewodnikiem po założeniach i procesach audytu wewnętrznego. Publikacja jest przeznaczona dla specjalistów zajmujących się realizowaniem audytów wewnętrznych, kadry...