II WYDANIE UAKTUALNIONE I zwiększONE – mieści nowe BADANIA, MODELE I PODEJŚCIE! Bestsellerowy przewodnik Droga Toyoty po legendarnej filozofii Toyoty i jej systemie produkcyjnym został uzupełniony...
Czy istnieją osoby wytworzone do bycia liderem? Co zrobić,mieć zmotywowany zespół, który będzie chciał pracować na wspólny cel? Jak być skutecznym szefem dla młodego pokolenia? Jak rozmawiać z...
W świecie nieustających zmian i przełomowych wyzwań potrzeba firm śmiałych i opornych na przeciwności losu. Niestety większość organizacji jest przeciążona z powodu biurokracji, a poprzez to działa...
Pokonaj przeszkody i buduj efektywne zespoły Pięć dysfunkcji pracy zespołowej to wciągająca i pouczająca opowieść o przywództwie. Autor koncentruje swój żywy intelekt i umiejętność opowiadania o...
DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ Ta bezprecedensowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga wydajniej zarządzać marką, jak...
mocna dawka informacji o prowadzeniu firmy Oparta na wywiadach prezentowanych w serii podcastów radia NPR How I Built This, których gospodarzem jest Guy Raz, niniejsza książka oferuje bezcenną...
SPIN®to metoda sprzedaży opracowana na podstawie analizy 35 tysięcy rozmów handlowych przeprowadzonych poprzez 10 tysięcy sprzedawców w 23 krajach. SPIN® SELLING to pakiet prostych i poręcznych...
Znajdź skuteczną strategię inwestycyjną dobraną do twojej osobowości Zastanawiasz się nad zainwestowaniem swoich pierwszych pieniędzy? Jesteś początkującym inwestorem? A może już od lat pomnażasz...
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się lubiane wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć...
Co w istocie kryje się pod nazwą metawersum? Jak wyjaśnia w niniejszej książce Matthew Ball – pionier, teoretyk i inwestor kapitału wysokiego ryzyka – metawersum ma postać trwałej i wzajemnie...
Po wydaniu bestsellera Patricka Lencioniego zatytułowanego Pięć dysfunkcji pracy zespołowej jego wielbiciele chcieli wiedzieć więcej na temat tego, jak wdrażać idee przedstawione w tej książce.W...
O ile miliard jest pokaźniejszy od miliona? No cóż, milion sekund to 12 dni. Natomiast miliard sekund to… prawie 32 lata! Żyjemy w świecie, w którym nasz sukces często zależy od umiejętności...
Strategia błękitnego oceanu podważa dogmaty o tym, co trzeba robić, by wygrywać na rynku. Demonstruje, że jedynym sposobem pokonania konkurencji jest… zaprzestanie prób jej pokonania. Tak zrobił...
Kryzys finansowy z lat 2007–2009 w wielu krajach miał dramatyczny przebieg i wyjątkowo ostro odbił się na bankach realizujących strategię globalną. Okazało się, że działalność międzynarodowa banków...
Jeżeli chcesz wyszczególnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują...
W zestawie taniej!Książka i Workbook w nowej niższej cenie.Zjedz tę żabę! Wszystko, cokolwiek integruje się z planem, ustaleniem priorytetu i organizacją pracy, sprowadza się do tych trzech słów. -...
Jesteś twórcą śladowego startupu albo właścicielem producenta? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce wynajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i...
Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy „New York Timesa”, ukazuje wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii....
Czy chcesz dotrzeć na szczyt w zawodzie sprzedawcy?Czy cechują cię elastyczność, upór, dobra organizacja, entuzjazm, silna motywacja i świetne podejście?atrybuty te, zdaniem Ziga Ziglara, mogą...
Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący $563rmę gatunkiem wyższym od konkurentów$564 I, co ważniejsze, czy da się takim DNA,,zarazić" $565rmę przeciętną i zmienić ją w wspaniałą$566 JIM...
Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej marki – nie tylko działu. Skup się na kulturze marki jako na priorytecie nr 1....
nowe pytanie Dziesięć lat po pojawieniu się na rynku bestsellera Od prawidłowego do znacznego Jim Collins powraca z kolejną rewolucyjną publikacją. Tym razem stawia pytanie: „Dlaczego pewne marki...
Holistyczny Model Zarządzania KAIZENTM Większość organizacji ma kłopoty z przełożeniem strategii na potężne działania, co zagraża osiąganiu najwyższej klasy wyników ekonomicznych i finansowych, a w...
Nadszedł czas, by zrozumieć, jak funkcjonują organizacje! Żyjemy w świecie pełnym organizacji. Odgrywają one zasadniczą rolę we wszystkim, co robimy. Przychodzimy na świat w szpitalach, a w...