nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Demonstruje – krok po kroku – jak tworzyć strategię content marketingową i tworzyć treści do internetu i tworzyć społeczność...
,,Audyt. Zbiór zadań do rewizji finansowej" to aktualna i wyjątkowo cenna publikacja z zakresu rewizji finansowej, która jest efektem zawodowych i akademickich doświadczeń autora w różnych...
Od pierwszego wydania książki radykalnej nowelizacji pozostała poddana norma ISO 9001, której opis i zasady stosowania stanowią ważną część podręcznika. Dlategokonieczne było uaktualnienie...
W książce przedstawione są najważniejsze metody i modele analizy szeregów czasowych. Nie jest to jednak wyłącznie przegląd metodologii, jaki można znaleźć w tradycyjnych podręcznikach, ale znajdują...
Bestseller polecany przez Billa Gatesa!Wierzymy, iż gigatony betonu, żelaza i szkła, które zużyliśmy do budowy progresywności, zagwarantują nam ponadczasowość. Nic bardziej mylnego.Książka pokazuje...
"To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej...
„Książka poświęcona interwencjonizmowi jest rzeczą istotnie aktualną w dzisiejszej dobie i oczekiwaną przez rynek. Interwencjonizm jest – obrazowo mówiąc – sposobem na opanowanie paniki. Jak w...
Podręcznik akademicki, ukazujący zagadnienia zarządzania i planowania marketingowego w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją i...
Monografia jest pierwszą w Polsce książką poświęconą miejscu i roli zarządzania logistycznego w gospodarce międzynarodowej.Jej celem jest ukazanie istoty związku między najnowszymi metodami...
10 historii młodych, przedsiębiorczych Polek, które odważyły się na biznesAnia Kruk, Kinga Dołęga Lesińska, Aleksandra Porębska, Joanna Drabent, Dominika Koczot-Mosz, Edyta Kocyk, Marta Remplewicz,...
Jeżeli bezrobocie jest postrzegane jako stan nieunikniony, to postulowanie istnienia społeczeństwa bez bezrobocia może być wyrazem naiwności i skłonności do utopii, o ile oczywiście nie wykaże się,...
Praca jest przeglądem zainteresowań badawczych i zrealizowanych badań dotyczących szerszego spektrum ekonomicznych problemów turystyki. Nie ma charakteru monograficznego. Jest przeznaczona dla...
Piłkę nożną uprawia się w 208 krajach, jest ona sportem nr 1 w 93 krajach o łącznej ludności wynoszącej 2 mld i należy do trzech najpopularniejszych dyscyplin w około 100 krajach, których łączna...
Pytanie "czym jest pieniądz", nie jest zmartwieniem zwykłego człowieka. Tak długo, jak nie chce zmieniać systemu finansowego, aby go miał. Demokracja polega jednak na tym, iż każdy może ten...
Przewodnik, który ułatwi zaprojektowanie badania jakościowego. Autor omawia takie kwestie, jak właściwe sformułowanie pytania badawczego, dobór odpowiedniej strategii badawczej, określenie ram...
Podręcznik demonstruje podstawowe zagadnienia dotyczące wykorzystania metod analizy ilościowej w zarządzaniu. Przy omawianiu poszczególnych zagadnień autor skoncentrował się w głównej mierze na...
Przewodnik dla członków rad nadzorczych, zarządów i wszystkich innych osób zaangażowanych w kształtowanie ładu korporacyjnego, który stał się światowym bestsellerem. Wyzwania technologiczne,...
nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu.Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem,...
świeże wydanie bestsellerowego podręcznika z zakresu ekonomii międzynarodowej. Publikacja składa się z dwóch niezależnych tomów poświęconych handlowi i finansom międzynarodowym. Autorzy, aby pomóc...
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest rezultatem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków...
Filozofia prawa. Normy i fakty to unikatowa publikacja, której autorami są wybitni polscy naukowcy – jednocześnie filozofowie, jak i prawnicy. Jej forma jest wzorowana na cenionych w krajach...
Tytuł Ekonomia międzynarodowa. Tom 2 Podtytuł Teoria i polityka Autorzy Paul R. Krugman, Maurice Obstfeld, Marc J. Melitz Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN Tłumaczenie Andrzej...
Nie dziw się, iż klient reaguje jak kupiec, skoro ty zachowujesz się jak sprzedawca.W psychologii sprzedaży roi się od samozwańczych guru proponujących mniej lub bardziej wykwintne techniki...
Pomysł na napisanie książki zrodził się z potrzeby opowiedzenia o odważnych młodych ludziach, którzy postanowili zrewolucjonizować świat. Nasi rozmówcy marzą śmiało, myślą daleko i wyobraźnią...