Pogodzenie dobrobytu społecznego z poszanowaniem granic możliwości naturalnych planety od dawna już wydaje się kwadraturą koła.Sprawa komplikuje się, gdy niecałe społeczeństwo żyje w bezpiecznym...
Autorzy zajmują się dwiema nowymi formami współpracy przedsiębiorstw klastrem i outsourcingiem jako narzędziami rozwoju przedsiębiorstwa. Rozwijanie znaczenia i pozycji klastrów w polityce...
Publikacja stanowi nieszablonowe na polskim rynku wydawniczym i naukowym studium politologiczne nad współczesną rolą instytucji międzynarodowych w kształtowaniu ładu światowego w warunkach...
Autorzy książki podjęli istotnie znaczny problem skutecznego wytwarzania, dostarczania i zużycia energii grzewczej co stanowi aktualnie jeden z najważniejszych priorytetów w krajowej polityce...
Nietuzinkowy przewodnik po korzystnych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od klasycznie pojmowanej reklamy przez popularne ostatnio social media po...
Prywatyzując Polskę Elizabeth Dunn to książka o tym, jak zmieniał się współczesny kapitalizm.Autorka zatrudniła w się w fabryce Alima-Gerber, gdzie z bliska obserwowała pracowników sprywatyzowanego...
Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy „artykuł polityczny” jest przynajmniej w takiej części zbliżony do konwencjonalnego produktu...
Zarządzanie publiczne stanowi jedną z kluczowych orientacji badawczych na gruncie praktycznie zorientowanych nauk społecznych. Jednocześnie jest to kluczowy rozmiar funkcjonowania sfery publicznej....
Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o długu, a co nie było napisane choćby niepokaźnym druczkiem w Waszej umowie z bankiem. Wszystkie podręczniki ekonomii mówią to samo. Pieniądz wynaleziono po to,...
Budowanie trwałych relacji przez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej firmy, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić,kupujący chcieli podążać za naszą marką i...