Tłok na pierwszy szlif +0,25 do silników diesla YANMAR L100 i zamienników 186F. Użytkowany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo. Średnica tłoka 86,25mm.
Pierścienie tłokowe do silników GX610, GX620, GXV610, GXV620, a także zamienników Lifan, Loncin, Pezal, Weima, Zongshen. Pasują na tłok 77mm Kod OEM: 13010-ZE8-601
Cewka ładowania oraz koło magnesowe do silników YANMAR L40, L48 i zamienników 170F. Używany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo.
Wał korbowy paliwa do silników diesla YANMAR L70 oraz zamienników 178F. Używany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo.
Tarcza dociskowa do sprzęgła olejowego Honda 5,5 KM, 6,5 KM, 9 KM i 13 KM i zamienników (GX 160, GX 200, GX 270, GX 390).wykorzystywane w sprzęgłach olejowych.
Prowadnica popychaczy do silników Honda: GX120 GX160 GX200 albo zamienników: 160F 168F 170F Typy Hondowskie to m.in silniki: Rato Honda Lifan Loncin Holida Weima Kipor Venatec Zipper Kama Zongshen...
Wysokiej klasy uszczelniacz grafitowy. Pasuje do pomp typu KOSHIN KTH80X, Honda WT40X, Holida, Venatec, Einhell itp Uszczelniacze do pomp spalinowych. W skład kompletu wchodzi uszczelniacz na...
informacje techniczne: silnik - jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzempojemność silnika - 420cm o mocy 16 KM (10,5 kW) / 3,600 rpmrozruch silnika - ręczny i elektrycznypaliwo - benzyna...