Uchwyt spawalniczy elektrodowy ESAB Confort 400 z całkowitą izolacją wszystkich części metalowych służy do spawania każdego typu elektrodą otuloną. Parametry: możliwość spawania w przeróżnych...
Uchwyt spawalniczy elektrodowy ESAB Confort 200 z całkowitą izolacją wszystkich części metalowych służy do spawania każdego rodzaju elektrodą otuloną. Parametry: możliwość spawania w zróżnicowanych...
Uchwyt spawalniczy elektrodowy ESAB Confort 300 z pełną izolacją wszystkich części metalowych służy do spawania każdego typu elektrodą otuloną. Cechy: możliwość spawania w różnych pozycjach łatwe...
zestaw pierścieni do silników Honda 5,5 KM, 6,5KM, a także zamienników gx 160, gx 200, 168f. Pasują na tłok o średnicy 68mm. Grubość pierścieni: 1mm/1mm/2mm
Elektroda ESAB EB 150 to grubootulona elektroda do spawania konstrukcji ze stali o podwyższonej wytrzymałości (Re >= 420 MPa) narażonych na znaczne obciążenia statyczne i dynamiczne...
Głowica do silników diesla YANMAR L70, a także zamienników 178F. Stosowana w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo.
Końcówka wtrysku do silników diesla YANMAR L100 oraz zamienników 186F. Używana w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo. Model: 150p224
Koc spawalniczy ESAB 2-1900 MD1300 z niepowlekanej krzemionki do ciężkich zastosowań. Włókno krzemionkowe ma wysoką temperaturę topnienia, co czyni go genialnym wyborem, gdy krople stopionego...
Koc spawalniczy ESAB 2-1900 MD1300 z niepowlekanej krzemionki do ciężkich zastosowań. Włókno krzemionkowe ma wysoką temperaturę topnienia, co czyni go genialnym wyborem, gdy krople stopionego...
Zawory do silników diesla YANMAR L70 i zamienników 178F. Używany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo. ZAWÓR SSĄCY: średnica 30,5mm, długość 80mm ZAWÓR...
Uchwyt spawalniczy MIG/MAG marki ESAB z linii PSF nowej generacji uwydatnia się w pełni nowym projektem czołowych części eksploatacyjnych, które jednak pozostają w pełni kompatybilne ze...