Porównaj zanim kupisz

Zbiór zadań dedykowany dla uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa z zakresu kwalifikacji HGT.06 (Realizacja usług w recepcji).

Publikacja uzupełnia podręczniki z zakresu realizacji usług w recepcji. Posiada zadania pozwalające kandydatowi do zawodu technik hotelarstwa lepiej zrozumieć zasady komunikowania się z gośćmi hotelowymi i etapy i techniki negocjacji użytkowane do uzyskania porozumienia.

Dzięki tej publikacji można zdobyć umiejętności w zakresie przygotowania rezerwacji, prowadzenia dokumentacji hotelowej, świadczenia gościom usług poprzez pracowników recepcji, a także zyskać znajomość procedur przyjęcia i wykwaterowania gości oraz zasad prowadzenia rachunku hotelowego gości.

Podręcznik mieści zestaw ćwiczeń i zadań pomocnych w trakcie realizacji zajęć, opracowany pod kątem efektów kształcenia i kryteriów weryfikacji opisanych w nowej podstawie programowej dla zawodu technik hotelarstwa. Nowatorska i interesująca publikacja, która pomoże w prowadzeniu zajęć edukacyjnych metodami motywującymi do aktywności. Na dodatek zainspiruje do poszukiwań i twórczych rozwiązań oraz do samodzielności.



Autorzy: Opracowanie zbiorowe
EAN: 9788302203763
Głębokość: 12.000000
ISBN: 9788302203763
ilość stron: 400
Oprawa: Miękka
rodzaj: Książki
Rok wydania: 2022
Szerokość: 170
Wydanie: 1
Wydawnictwo: 28284
Wysokość: 242
Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x