Publikacja jest skierowana do specjalistów pracujących w szkole z dziećmi, które posiadają trudności w nauce. Skupiono się w niej na wszelkich z zasady występujących zaburzeniach wśród dzieci w szkole podstawowej, a także opisano, jakie ćwiczenia są wydajne przy rekompensowaniu tych trudności.pakiet ćwiczeń zawarty w części 3 dotyczy:- sekwencji,- włączania i wyłączania z kategorii.Zdolność realizowania sekwencji ruchów, zapamiętywania kolejności dźwięków i znaków i odtwarzania ich warunkuje produktywne funkcjonowanie człowieka w świecie, a w tym wydajne posługiwanie się językiem.
Zdolność kategoryzacji jest podstawową umiejętnością, która pozwala porządkować otaczającą nas rzeczywistość, co przekłada się na zdolność do uczenia się języka jednocześnie na poziomie zapamiętywania nowych słów, jak i przyswajania reguł nim rządzących, a to z kolei pozwala przyswajać zasady obowiązujące w społeczeństwie.
Ćwiczenia zawarte w tej części pozwolą stymulować wszystkie te funkcje.W kolekcji ukazały się:1. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Część 1. Karty pracy2. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole.
Część 2. Karty pracy3. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Porady i ćwiczenia
Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »