Porównaj zanim kupisz

Strategie marketingowe w polskich firmach, 84484901475KS (7099846)

chwilowy brak towaru

  • Producent: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
  • Kategoria: Podręczniki
  • ISBN: 9788380884373
  • Oprawa: broszurowa
  • Autor: Grażyna Golik-Górecka (red.)
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
  • Ilość stron: 198
  • Rok wydania: 2016
Jak specjaliści konstruują udane cyfrowe kampanie marketingowe? Jak użyć najnowsze technologie, by lepiej komunikować się ze swoimi klientami lub mierzyć efekty swoich działań?
W publikacji zaprezentowano kreatywne rozwiązania w produkcji strategii przedsiębiorstw działających zarówno na rynkach tradycyjnych, jak i wirtualnych. Przykłady projektów już zrealizowanych potwierdzają, iż marketing wsparty rozwiązaniami informatycznymi przynosi firmom wyśmienite efekty finansowe i wizerunkowe. Zaletą opracowania jest to, iż studia przypadków opracowali praktycy - właściciele czy menedżerowie firm oraz studenci studiów stacjonarnych i niestacjonarnych na Wydziale Zarządzania. Książka może okazać się pomocna w odniesieniu sukcesu równocześnie dla przedsiębiorców działających od wielu lat, jak i dla osób dopiero zaczynających własny biznes. Stanowi także {pomocn|przydatn)y materiał dla dydaktyków stosujących metodę case study do połączenia nauki i dydaktyki z praktyką.

Podtytuł: Studia przypadków
ISBN: 9788380884373
Kod paskowy: 9788380884373
Redakcja: Golik-Górecka Grażyna
Kod wydawcy: 23368
Liczba stron: 198
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.19.0
Format: 17.0x24.0cm
Głębokość (mm): 11
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x