Porównaj zanim kupisz

"Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie" jest podręcznikiem wydanym w dwóch częściach, przeznaczonym dla uczniów szkół kształcących w zawodach technik hotelarstwa, a także pracownik obsługi hotelowej.

Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w tym zawodzie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 15 lutego 2019 r. W sprawie ogólnych celów i zadań kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego oraz klasyfikacji zawodów szkolnictwa branżowego.

Niniejszy podręcznik uwzględnia efekty kształcenia i kryteria ich weryfikacji dla kwalifikacji HGT.03. Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie: - HGT.03.1. Bezpieczeństwo i higiena pracy - HGT.03.2.

Podstawy hotelarstwa - HGT.03.3. Utrzymywanie czystości i porządku w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie - HGT.03.4. Przygotowywanie i podawanie śniadań - HGT.03.5. Organizowanie usług dodatkowych w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie - HGT.03.7.

Kompetencje personalne i społeczne Podręcznik ma na celu przekazanie wiedzy i zdobycie poprzez ucznia umiejętności koniecznych do obsługi gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie. Treść merytoryczną podręcznika wzbogacają fotografie, rysunki i tabele, co pozwala na szybkie i efektywne przyswajanie materiału.

Wiedza teoretyczna została wsparta licznymi przykładami wskazując na przeróżne sposoby jej użytecznego użycia. Rekomendujemy tę publikację nie tylko uczniom szkół kształcących w zawodach technik hotelarstwa i pracownik obsługi hotelowej,ponadto osobom pracującym w przedsiębiorstwach hotelarskich.

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x