Podręcznik przygotowany przez hiszpańsko-polski zespół autorów. W pełni przypasowany do wymogów nowej podstawy programowej dla szkół podstawowych zgodnie z reformą z roku 2017.
Poziom podręcznika: A1 atrybuty podręcznika: -podręcznik oparty na silnym impulsie wizualnym posługujący się językiem obrazu tak bliskim dziś młodemu pokoleniu Z przejrzysta struktura każdego rozdziału -łagodna progresja leksykalno-gramatyczna gwarantująca harmonijny rozwój wszystkich skuteczności językowych -wyraźny cel pracy językowej nauczyciela - budowanie sprawnej komunikacji uczniów w sytuacjach życia codziennego zgodnie z wymogami nowej podstawy programowej- reforma 2017 - konsekwentna realizacja kluczowych kompetencji XXI wieku - komunikacja, kooperacja, kreatywność, krytyczne myślenie.
Budowa podręcznika: -sześć rozdziałów o stałym układzie z przejrzyście określonymi celami lekcji- W tym rozdziale poznasz + jednostka wprowadzająca do podręcznika - pierwszy kontakt z językiem hiszpańskim: Unidad 0 -system piktogramów prowadzących nauczyciela i ucznia poprzez każdy rozdział podręcznika, których celem jest wyraźne określenie rozwijanych wydajności językowych u uczniów - zadania rozwijające rozumienie tekstu czytanego, zadania rozwijające efektywność reagowania językowego, zadania rozwijające rozumienie tekstu słuchanego, zadania rozwijające produktywność pisania, jak i zadania rozwijające efektywność mówienia + winietki zawierające wskazówki i informacje pomocne w nauce języka hiszpańskiego, objaśniające zagadnienia gramatyczne oraz winietki prowadzące uczniów poprzez trening poprawnej hiszpańskiej wymowy, a także ortografię -innowacyjna, angażująca uczniów szata graficzna służy wprowadzeniu nowego słownictwa, a także interakcji językowej między obrazem a tekstem - każdy rozdział posiada zadania leksykalne oparte na przyporządkowaniu słów ich obrazom, także z możliwością ich odsłuchania- ćwiczenie poprawnej wymowy/fonetyka języka hiszpańskiego - wizualizacja poznawanej leksyki, sekcja: Palabras, palabras... -silny nacisk na komunikację- praca z dialogami, przetwarzanie pomiędzy tekstem słyszanym a pisanym, pisanym a mówionym - praca w parach, praca indywidualna, sekcja: Espanol en acción -teksty kulturo i realioznawcze odnoszące się do świata hiszpańskojęzycznego, sekcja:!Qué interesante! + moduł: Fiestas pod koniec podręcznika zawierający opisy najważniejszych dni świątecznych w krajach języka hiszpańskiego -praca projektowa w każdym rozdziale, także w odniesieniu do poszukiwania informacji w internecie, sekcja: Mi proyecto -prosta i czytelna prezentacja gramatyki pod koniec każdego rozdziału - ujęcie tablicaryczne z wykorzystaniem kontrastu kolorem przy wyjaśnianiu treści zagadnień gramatycznych - sekcja: Mis apuntes de gramática -transparentny słowniczek tematyczny w każdym rozdziale. Sekcja: Mi primer diccionario -zamknięcie każdego rozdziału powtórkowymi zadaniami leksykalno-gramatycznymi w ujęciu komunikacyjnym, sprawdzającymi realizację celów językowych danego rozdziału, sekcja: Repasamos -samoocena, sekcja: Autoevaluación.
Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »