chwilowy brak towaru
Centralne rowki o płytszej głębokości powiększają sztywność pionową/poprzeczną bloku, by zapobiec jego deformacji i jeszcze bardziej zmniejszyć zużycie energii. Dno rowka krawędzi opony o znacznym kącie zachowuje ciągłość jej bloku, osłabia ruchy bloków barkowych i zniża zużycie energii.
Dwustronna budowa rowka poprzecznego na profilu barka uniemożliwia nierównomiernemu zużyciu bieżnika i zagwarantuje odpowiednią przyczepność. Cztery obwodowe rowki powiększają produktywność odprowadzania wody i zapewniają bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni.
konstrukcja środkowego żebra ulepsza jazdę na prostej drodze, a także cechy jezdne. Obwodowa konstrukcja żebra na ramieniu bieżnika, z cienkimi lamelkami zamiast poprzecznych rowków, uniemożliwia rezonansowi rowków i obniża hałas generowany poprzez boczne rowki.
zastosowanie wyśmienitej, dyspergowanej krzemionki i wyjątkowych dodatków pokaźnie ogranicza opór toczenia, a także zwiększa przyczepność na mokrej nawierzchni, dzięki zastosowaniu unikalnej, plastikowej gumy z technologią „modyfikacji końca łańcucha", która powiększa frakcję i oszczędność paliwa. Formuła oleju, pozbawiona silnie aromatycznych olejów ekstrakcyjnych (ang. HA oils), dla wszelkich wymiarów opon jest zgodna z unijnymi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.
Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »