Porównaj zanim kupisz

Współczynnik porowatości wewnątrz i na zewnątrz wynosi adekwatnie 38% i 34%, co ulepsza efektywność odprowadzania wody oraz jazdę na mokrej nawierzchni.

Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest rozszerzona adekwatnie o 21,3% i 43,8% w porównaniu do klasycznego projektu opony. Może to zwiększyć jej pojemność, a także poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody.

Zupełnie nowy profil i umocniona konstrukcja ścianki bocznej zwiększają sztywność opon.

Ząbkowana ściana rowka obwodowego: szybkie i sprawne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym oraz redukcja hałasu wywoływanego tarciem powietrza przepływającego pomiędzy ścianami rowków.

w przypadku bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika zastosowano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, udoskonalając sztywność bloków.

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x