Porównaj zanim kupisz

Współczynnik porowatości we wnętrzu i na zewnątrz wynosi optymalnie 38% i 34%, co ulepsza wydajność odprowadzania wody, a także jazdę na mokrej nawierzchni.

Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest zwiększona stosownie o 21,3% i 43,8% w porównaniu do konwencjonalnego projektu opony. Może to powiększyć jej objętość oraz poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody.

Zupełnie nowy profil i umocniona budowa ścianki bocznej rozszerzają sztywność opon.

Ząbkowana ściana rowka obwodowego: szybkie i sprawne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym i redukcja hałasu wywoływanego tarciem powietrza przepływającego między ścianami rowków.

w przypadku bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika użyto fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, poprawiając sztywność bloków.

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x