Porównaj zanim kupisz

technologia DuPont™ Kevlar® gwarantuje doskonałą precyzyjność prowadzenia. Opona do usportowionych samochodów.





  • Precyzja prowadzenia dzięki technologii DuPont™ Kevlar®

  • znakomite prowadzenie i pokonywanie zakrętów

  • nadzwyczajna przyczepność i produktywność hamowania





PRECYZJA PROWADZENIA DZIĘKI KEVLAROWEJ technice

W oponie SP Sport Maxx TT zastosowano technologię DuPont™ Kevlar®, która oferuje zupełnie nowy poziom parametrów trakcyjnych. Ta bardzo wytrzymała mieszanka usztywnia boczne ściany opony, co powiększa skrupulatność prowadzenia. Z kolei technologia Dunlop Touch Technology zagwarantuje świetne czucie nawierzchni drogi.



doskonałE PROWADZENIE I POKONYWANIE ZAKRĘTÓW

kompozycja bieżnika opony Sport Maxx TT powoduje rozkładanie nacisku równomiernie na całą powierzchnię styku opony z nawierzchnią, poprawiając prowadzenie na mokrych i suchych nawierzchniach. Płynne przechodzenie od jazdy na wprost do skrętu daje kierowcy więcej czasu na wyczucie drogi i zareagowanie, nawet przy obszernych prędkościach. Nieelastyczne klocki barku powiększają stabilność podczas zakręcania.



rewelacyjnA PRZYCZEPNOŚĆ I HAMOWANIE

wyjątkowa mieszanka bieżnika zawierająca system nanocząsteczek pochodzący wprost ze sportu samochodowego zagwarantuje niezrównaną przyczepność i krótką drogę hamowania na mokrych i suchych nawierzchniach. Asymetryczny układ rowków bieżnika dodatkowo zwiększa przyczepność, polepszając kontrolę nad pojazdem przy szybkościach autostradowych.



SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY

Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje nad wyraz dużo danych o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.



BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)

technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy znacznych szybkościach.mocne strony genialna stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.



OCHRANIACZ FELGI (MFS)

System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.mocne strony broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.



ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA

Asymetryczna konstrukcja bieżnika sprawia, iż opona udoskonalone prowadzenie i obszerniejszą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro poprawia stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza wytrzymałość na aquaplaning.



SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA

Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% większy (zależnie od wymiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni, a także zapewnia większą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, nadzwyczajna stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.



ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH

Asymetryczna konstrukcja bieżnika ze zróżnicowaną proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, iż opona jest niezwykle niepodatna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie znakomite utrzymanie na zakrętach.atuty Wysoka wytrzymałość na aquaplaning; udoskonalony kontakt z jezdnią; obszerniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.



SYSTEM zróżnicowanYCH LAMELEK

Pogoda zimą może być nad wyraz zróżnicowana. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie oczekiwania. Różnorodne rodzaje lameli wykorzystywane w oponach Dunlop, dopasowane do różnych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają wydajnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.mocne strony jednolite zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.



MIESZANKA KRZEMIONKOWA

Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia nad wyraz korzystną przyczepność stanowczo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.zalety perfekcyjne hamowanie i przyspieszanie; znaczna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach; niski współczynnik zużycia.



PODWÓJNA MIESZANKA KRZEMIONKI

Ta mieszanka udoskonala zachowanie opony podczas przyspieszania, a także rozszerza jej wytrzymałość na zużycie eksploatacyjne.zalety doskonałe hamowanie i przyspieszanie; genialne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych; dobra przyczepność, oporność na zużycie.



KEVLAR® W STOPCE OPONY

Boczne ściany usztywnione włóknem Kevlarowym® zachowują adekwatną sztywność w wysokich temperaturach. Udoskonalone wyczucie drogi i precyzja prowadzenia.



NANOCZĄSTECZKI

Mieszanka bieżnika z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy użytkowanej w oponach wyścigowych. Nanocząsteczki są łączone z żywicami i polimerami, zapewniając w konsekwencji wyśmienitą przyczepność na mokrych i suchych drogach.mocne strony świetna przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, skrupulatne hamowanie i łagodne, równomierne zużycie.



źródło:https://www.dunlop.eu
Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x