Porównaj zanim kupisz

Podręcznik Europa. Nasza historia kl. 7. Cz. 1. (1815–1918) to 3 tom z planowanej 4-tomowej kolekcji. Jest efektem wspólnej polsko-niemieckiej pracy w wielorakim tego słowa znaczeniu. Powstał on w ścisłej współpracy wydawnictw, autorów, naukowych koordynatorów i ekspertów z obu krajów zajmujących się solidnymi epokami.

Poszczególne rozdziały są konsekwencją dyskusji nad sposobem ukazania w podręczniku szkolnym spojrzenia na historię, uwrażliwiającego na różnorodne punkty widzenia i przeróżne dydaktyczne ujęcia przeszłości.Trwają prace nad podręcznikiem Europa.

Nasza historia kl. 7. Cz. 2. (1918–1939), który będzie uzupełnieniem tworzyw wymaganych przed nową podstawę programową.Podręcznik został w wydany w dwóch wersjach językowych – polskiej i niemieckiej.

Obie wersje są identyczne pod względem treści, układu stron, pokrywy dydaktycznej i szaty graficznej. Tom trzeci, dedykowany dla pokazuje dzieje świata od czasów najdawniejszych do końca średniowiecza.Każda lekcja rozpoczyna się tekstem wprowadzającym z pytaniami, które mają ukierunkować uwagę ucznia na najważniejsze zagadnienia danego tematu.

Niektórym lekcjom w tym miejscu towarzyszy mapa zatytułowana „W tym samym czasie w Europie”. Zaznaczono na niej wydarzenia, które rozgrywały się równolegle do tych opisywanych w lekcji. Pozwoli to uczniowi na szersze spojrzenie na dany temat i uświadomi,dużo procesów w historii toczy się obok siebie, nawet, jeśli się ze sobą nie łączą.Narracja autorska przeplata się z licznymi tekstami źródłowymi oraz tekstami popularno-naukowymi, które pozwalają uczniowi na kształcenie umiejętności.

Szczególną rolę odgrywają tabelki „Punkty widzenia”, które prezentują rozmaite spojrzenia historyków z najróżniejszych krajów na dany temat. Nauki interpretacji i analizy różnych rodzajów źródeł uczą osobne strony „Warsztat historyka”.

Uczeń, korzystając z pytań pomocniczych, może nauczyć się etapów pracy nad rozmaitymi rodzajami źródeł i zapoznać się z metodami, które są potrzebne historykowi do pracy.unikatowe znaczenie twórcy podręcznika przypisali ramkom „Przeszłość w teraźniejszości”.

Pokazują one to, co zostało nam do teraz z dawnych lat.

Customer Reviews

We love this product1 days ago
"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Aliquam suscipit."

Write your own review

  1 star 2 stars 3 stars 4 stars 5 stars
Quality
Price
Value

Product Tags

Use spaces to separate tags. Use single quotes (') for phrases.
Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x