Porównaj zanim kupisz

Świat biznesu kręci się ponadto wokół komunikacji elektronicznej – mówi się z przekąsem, że jeśli nie ma cię na Facebooku, nie istniejesz. W święcie biznesu, jeśli nie masz czegoś w e-mailu, to coś nie istnieje.

Właśnie ze względu na rolę poczty e-mail w rutynowym życiu współczesnego konsumenta dla każdego marketera ważne jest, żeby dotrzeć z komunikatem swojej producenta do skrzynek pocztowych odbiorców. Co więcej, w rutynowym pędzie i przy wszechobecnej reklamie nie starczy jedynie BYĆ.

Ważne jest to, JAK się przedstawiasz – z jakim komunikatem i w jakiej formie zwracasz się do odbiorcy. Każdego dnia marketerzy analizują dane i szukają sposobów, jak wydajnie przebić się poprzez szum komunikacyjny, który otacza konsumenta.

Jadąc autem, mijasz kolorowe bilbordy, neonowe szyldy, słuchasz reklam w radio, a po powrocie do domu reklamy krzyczą do ciebie z telewizora i stron internetowych. W niemal każdej chwili marketing i reklama atakują cię z kilku źródeł jednocześnie.

Trudno jest w tym zgiełku wyłapać to, co atrakcyjne i wartościowe dla nas samych, odbiorców. Warto zatem zadać sobie pytanie: Kiedy uwaga odbiorcy jest najbardziej skupiona? Wtedy, kiedy skierowany do niego komunikat jest OCZEKIWANY, odbiorca spodziewa się konkretnEJ TREŚCI, a sam przekaz trafia w BIEŻĄCĄ POTRZEBĘ.

Współczesny e-mail marketing skupia się właśnie na tych trzech elementach. Wykorzystując kilka sekund zainteresowania internauty przez dźwięk, obraz, ruch i tekst, e-mail marketing może skutecznie wpłynąć na pozytywny odbiór komunikatu i skłonić użytkownika do określonej akcji.

Od ciebie zależy, czy będzie to nowa albo kolejna sprzedaż, wzrost odwiedzin witryny czy fala zapisów na darmowe webinarium. To już trzecia książka w kolekcji „Twoja producent widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy, a także metody działania firm w internecie.

Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje posiadają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawiciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi ergonomicznymi doświadczeniami.

Poznaj wady i atuty lubianych narzędzi i rodzajów działań, dzięki czemu będziesz mógł świadomie decydować o kształcie strategii email marketingowej w twojej firmie. Krok po kroku dowiesz się, jak zaplanować i przeprowadzić pierwszą kampanię, jak ocenić jej wydajność oraz jakie działania wprowadzić ponadto w przyszłości, by poszerzać grono potencjalnych odbiorców swej producenta i stwarzać lojalność klientów.

Liczne przykłady graficzne i studia przypadków działań zrealizowanych poprzez znanych polskich graczy branżowych dla swoich klientów dadzą ci wspaniały punkt oparcia dla rozpoczęcia własnych działań w oparciu o ten kanał.

Autorka zadbała dodatkowo o edukacyjną stronę publikacji przez szereg funkcjonalnych porad prawnych i wskazówek, jak prowadzić aktywności marketingowe, żeby działać legalnie, etycznie i sprawnie. Ewelina Koch z online marketingiem i rynkiem nowych technologii jest związana od 2007 r.

Swoją przygodę z email marketingiem rozpoczęła od współpracy z SARE – jednym z wiodących dostawców oprogramowania do komunikacji newsletterowej. Zdobyte doświadczenie przełożyła na budowę i rozwój email marketingu dla sektora MSP, w ramach Grupy Kapitałowej K2 Internet.

aktualnie realizuje się w obszarze sprzedaży nowych technologii, współpracując z największymi klientami biznesowymi T-Mobile.

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x