chwilowy brak towaru
Stereotypy z natury rzeczy opierają się na niedokładnej wiedzy i powszechnych opiniach. Także utarte poglądy na temat prowadzenia producenta mogą nad wyraz pomóc w jej... Upadku. Wiadomo, że na polityce, piłce nożnej i prowadzeniu biznesu teoretycznie znają się wszyscy - bardzo ci, którzy nie mają z tymi dziedzinami dużo wspólnego. Dlatego, aby uniknąć strzelenia samobójczej bramki, lepiej sięgnij po rzetelną i poręczną dawkę danych.
Schematy, według których działają osoby otwierające firmy, nieraz są do siebie podobne. Jednakowo jak pytania, które sobie zadają, i mity, w które wierzą. W tej książce prawdziwe odpowiedzi na realne pytania przedsiębiorców pozostały skatalogowane w formie krótkich, konkretnych porad. Wykorzystaj je. Po co masz powielać te same błędy, które popełniło przed Tobą już mnóstwo osób?
Nie zakładaj marki, opierając się na "dobrych radach" wszechwiedzących życzliwych. Skorzystaj z doświadczenia eksperta! Marek Jankowski to praktyk biznesowy oraz wydawca czasopisma branżowego. Były reporter radiowy, współpracował również z prasą i telewizją. Wspiera śladowe producenta - takie jak Twoja - w ich codziennej działalności. Przytoczone w tej książce sytuacje są z życia wzięte i mają oparcie w szanowanych regułach, którym podlegają firmy działające w gospodarce wolnorynkowej.
Dowiedz się:
Marek Jankowski - przedsiębiorca, absolwent ekonomii i dziennikarz. Właściciel firmy Atomedia Consulting wydającej czasopismo dla przedsiębiorców "Branża Dziecięca", kierowane do firm proponujących zabawki i artykuły dziecięce. Doradca w zakresie marketingu i public relations. Jest założycielem i prowadzącym jednego z pierwszych w Polsce centrów edukacyjnych, które proponuje zajęcia i produkty wspomagające rozwój niemowląt i śladowych dzieci. W prosty sposób wyjaśnia najistotniej zawiłe tematy, ale niekiedy potrafi także skomplikować choćby te najprostsze.
Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »