Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz pokaźniejszą popularność. Jego występowanie zauważalna jest nie tylko na polu...
Uważa się, że nie wolno oceniać ludzi po wyglądzie, lecz jak inaczej ocenić nieznajomego, który ukrywa przed nami swe prawdziwe oblicze, próbując nas zwieść grą pozorów? Zdaniem uczonego...
Ostatnie lata przyniosły znaczne zainteresowanie tematyką kapitału ludzkiego i społecznego. Jest to ze wszech miar pozytywna tendencja, która na powrót zmienia optykę ekonomii, przesuwając jej...
Celem książki jest służenie pomocą z reguły studentom, ciekawym się szeroko rozumianą problematyką rynku pracy. Może ona pozwolić im zrozumieć skomplikowanie współczesnych zasad rządzących rynkiem...
Publikacja jest kontynuacją rozważań podjętych w dwóch poprzednich książkach z procesu poświęconego oryginalności słownej: Kreatywność językowa w komunikowaniu (się) i Kreatywność językowa w...