Niniejsza publikacja jest pomocą, którą można zastosować na wszystkich etapach terapii głoski „l". Zadania pozostały uporządkowane według ogólnej metodycznej chronologii progresywnania...
Książka ta jest kierowana do dzieci, które posiadają problemy z wymawianiem głoski „r". Mieści ona mnóstwo ciekawych ćwiczeń, które pomogą wywołać, a następnie utrwalić tę głoskę. Zadania są...
ABC MÓWIENIA, CZYTANIA I PISANIA. UMIEM MÓWIĆ, CZYTAĆ I PISAĆ.Zeszyt do rewalidacji dla dzieci z wadą słuchu oraz problemami w nauce mówienia, czytania i pisania. Część IIPublikacje z serii ABC...
Uczę się poprawnie wymawiać z Foczką Ninką to linia książeczek logopedycznych. Proponowany materiał językowy opracowany pozostał zgodnie z metodyką pracy logopedycznej i jest poparty długoletnim...
Publikacja adresowana jest jednocześnie do dzieci uczących się pisać, jak i tych mających trudności grafomotoryczne. To kolejna pozycja z linii poświęconej kaligrafii, tym razem przeznaczona do...
Materiały zebrane w teczce służą ułatwianiu percepcji słuchowej, która pełni wyjątkowo ważną rolę w czasie nauki czytania i pisania. Ćwiczenia służą: wydajnemu rozpoznawaniu głosek, zauważaniu...
UniLogo 3 to zestaw 470 wyrazów w obrazkach, kart pracy i tekstów (wierszy, zagadek itp.) dedykowanych do terapii logopedycznej rotacyzmu. Teczka Wyrazy w obrazkach mieści 470 ilustracji...
Publikacja składa się z dwóch części. Pierwsza z nich obejmuje czterdzieści czytanek, których tematyka dotyczy świąt i uroczystości obchodzonych w Polsce, a także zagadnień i problemów omawianych...
Biblia jest przede wszystkim wydawanym, czytanym i studiowanym dziełem wszech czasów. Jest także przerabiana jako lektura, równocześnie w szkole podstawowej, jak i w szkołach przeciętnych. Biblia....
Publikacja posiada karty przeznaczone do pracy jednostkowej – z ćwiczeniami, których celem jest nauczenie dzieci wyrażania i nazywania emocji towarzyszących im w życiu, a także poznawanie sposobów...
Zeszyt ten mieści materiał językowy asygnowany do pracy na końcowym etapie terapii rotacyzmu. Obejmuje skomplikowane artykulacyjnie połączenia głoski /r/ ze spółgłoskami, jej obecność w wyrazie...
Jest to program Metody korzystnego Startu dostosowany do potrzeb dzieci z wadą słuchu i z opóźnionym rozwojem mowy. Może być także użytkowany podczas zajęć z nieznacznymi dziećmi rozwijającymi się...
nowe przygody Olka i Ady. Przygotowanie do czytania, pisania, liczenia informacje artykułu: Ćwiczenia zawarte w publikacji mają przygotować dzieci do nauki czytania, pisania i liczenia przez...
Logopedyczne pszczółki to pomoc dydaktyczna, która powstała z myślą o dzieciach utrwalających dobrą wymowę głosek dentalizowanych z zakresu trzech szeregów (ciszącego, syczącego i szumiącego). Etap...
WIDZĘ CIĘ, SŁYSZĘ CIĘ 2 Ćwiczenia słuchu fonematycznego dla niepokaźnych dzieciOpozycje głosek: f w, fi wi, p b, pi biWidzę cię, słyszę cię 2 to zestaw tworzyw obrazkowo-wyrazowych umożliwiających...
Publikacja stanowi zestaw kwestionariuszy obrazkowo-wyrazowych służących do badania kinestezji artykulacyjnej dzieci pięcioletnich i starszych. Składa się z części A, dotyczącej głosek dźwięcznych...
"Publikacja skierowana jest do rodziców, nauczycieli wychowania przedszkolnego, terapeutów i logopedów, osób pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Jej zawartość to...
Głoska r w toku rozwoju mowy u dziecka pojawia się najpóźniej, bo choćby pomiędzy 5. A 6. Rokiem życia. Jest jedną z głosek, która przeważnie ulega zniekształceniom. Istnieje niemało sposobów jej...
Tajemnice i inne historie to scenariusze zajęć, które mogą być zastosowane na lekcjach etyki, lecz także wychowawczych i biblioterapeutycznych, w szkole lub innych placówkach...
Publikacja mieści ćwiczenia, których celem jest rozwijanie percepcji wzrokowej poprzez ćwiczenia formujące zdolności rozpoznawania i rozróżniania bodźców wzrokowych oraz ich interpretowania....
Prezentowany zestaw ćwiczeń logopedycznych „Zdania obrazkowo-wyrazowe” to niezwykle należycie przygotowany zestaw wyrazów i zdań, który logopedzi i rodzice mogą użyć w zabawach z dziećmi w celu...
niepokaźne dziecko nie „uczy się słów. Nabywa mowę razem z wiedzą o świecie. Dlatego, żeby bogacić słownikowy inwentarz, trzeba nasycić dziecko językiem zaangażowanym, czyli uczestniczącym w...
najróżniejsze trudności uczniów prowokują nauczycieli do refleksji, zaskakują, zbijają z tropu, a czasem wytrącają z równowagi. O jakich trudnościach mowa? Niektóre dzieci zmagają się ze...
Publikacja gromadzi karty przeznaczone do pracy indywidualnej – z ćwiczeniami, których celem jest nauczenie dzieci wyrażania i nazywania emocji towarzyszących im w życiu i poznawanie sposobów...