Jest to książka opracowana z myślą o uczniach i wszelkich tych, którzy nie chcą popełniać błędów ortograficznych. Pozostało w niej w transparentny sposób omówionych około 200 haseł. Podane są...
Niniejsza publikacja jest pomocą, którą można zastosować na wszelkich etapach terapii głoski „l". Zadania pozostały uporządkowane według ogólnej metodycznej chronologii progresywnania...
ABC MÓWIENIA, CZYTANIA I PISANIA. UMIEM MÓWIĆ, CZYTAĆ I PISAĆ.Zeszyt do rewalidacji dla dzieci z wadą słuchu, a także problemami w nauce mówienia, czytania i pisania. Część IIPublikacje z kolekcji...
Uczę się poprawnie wymawiać z Foczką Ninką to kolekcja książeczek logopedycznych. Proponowany materiał językowy opracowany pozostał zgodnie z metodyką pracy logopedycznej i jest poparty długoletnim...
Materiały zgromadzone w teczce służą upraszczaniu percepcji słuchowej, która pełni nad wyraz ważną rolę w czasie nauki czytania i pisania. Ćwiczenia służą: wydajnemu rozpoznawaniu głosek,...
Książka ta jest kierowana do dzieci, które mają problemy z wymawianiem głoski „r". Mieści ona sporo ciekawych ćwiczeń, które pomogą wywołać, a następnie utrwalić tę głoskę. Zadania są ułożone...
Publikacja adresowana jest jednocześnie do dzieci uczących się pisać, jak i tych mających trudności grafomotoryczne. To kolejna pozycja z kolekcji poświęconej kaligrafii, tym razem przeznaczona do...
UniLogo 3 to komplet 470 wyrazów w obrazkach, kart pracy i tekstów (wierszy, zagadek itp.) dedykowanych do terapii logopedycznej rotacyzmu. Teczka Wyrazy w obrazkach mieści 470 ilustracji...
Publikacja składa się z dwóch części. Pierwsza z nich obejmuje czterdzieści czytanek, których tematyka dotyczy świąt i uroczystości obchodzonych w Polsce i zagadnień i problemów omawianych na...
Niniejsza publikacja posiada zbiór 101 łamigłówek i zadań logicznych dla najmłodszych. Została przygotowana z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Znajdują się tu ćwiczenia na...
Zeszyt ten posiada materiał językowy dedykowany do pracy na końcowym etapie terapii rotacyzmu. Obejmuje niełatwe artykulacyjnie połączenia głoski /r/ ze spółgłoskami, jej występowanie w wyrazie...
Rozwijam się śpiewająco to zbiór nietrudnych do zapamiętania piosenek o tematyce bliskiej dziecięcym zainteresowaniom. Do każdego utworu opracowano zabawy, które można przeprowadzić równocześnie w...
Program do diagnozy i obserwacji dzieci przedszkolnych stanowi opis sposobu realizacji celów kształcenia i zadań ustalonych w podstawie programowej wychowania przedszkolnego. Posiada: szczegółowe...
Widzę cię, słyszę cię to komplet materiałów obrazkowo-wyrazowych umożliwiających doskonalenie słuchu fonematycznego u dzieci. Pomoc dedykowana jest do nauki różnicowania w mowie i piśmie spółgłosek...
Jest to program Metody dobrego Startu dopasowany do potrzeb dzieci z wadą słuchu i z opóźnionym rozwojem mowy. Może być także wykorzystywany w trakcie zajęć z niewiele znaczącymi dziećmi...
Logopedyczne pszczółki to pomoc dydaktyczna, która powstała z myślą o dzieciach utrwalających prawidłową wymowę głosek dentalizowanych z zakresu trzech szeregów (ciszącego, syczącego i szumiącego)....
WIDZĘ CIĘ, SŁYSZĘ CIĘ 2 Ćwiczenia słuchu fonematycznego dla niepokaźnych dzieciOpozycje głosek: f w, fi wi, p b, pi biWidzę cię, słyszę cię 2 to komplet tworzyw obrazkowo-wyrazowych umożliwiających...
Głoska r w toku rozwoju mowy u dziecka pojawia się najpóźniej, bo choćby pomiędzy 5. A 6. Rokiem życia. Jest jedną z głosek, która przede wszystkim ulega zniekształceniom. Istnieje sporo sposobów...
W książce znajdują się ćwiczenia kształtujące umiejętność pisania i czytania. Na każdej rozkładówce wprowadzona jest jedna litera, dwuznak albo trójznak. Wyrazy i zdania do ćwiczeń zbudowane są...
"Publikacja skierowana jest do rodziców, nauczycieli wychowania przedszkolnego, terapeutów i logopedów, osób pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Jej zawartość to...
Publikacja stanowi komplet kwestionariuszy obrazkowo-wyrazowych służących do badania kinestezji artykulacyjnej dzieci pięcioletnich i starszych. Składa się z części A, dotyczącej głosek dźwięcznych...
najróżniejsze trudności uczniów prowokują nauczycieli do refleksji, zaskakują, zbijają z tropu, a czasem wytrącają z równowagi. O jakich trudnościach mowa? Niektóre dzieci zmagają się ze...
niewielkie dziecko nie „uczy się słów. Nabywa mowę razem z wiedzą o świecie. Dlatego, by bogacić słownikowy inwentarz, trzeba nasycić dziecko językiem zaangażowanym, czyli uczestniczącym w...