Jest to książka opracowana z myślą o uczniach i wszelkich tych, którzy nie chcą popełniać błędów ortograficznych. Pozostało w niej w przejrzysty sposób omówionych około 200 haseł. Podane są zasady...
Niniejsza publikacja jest pomocą, którą można zastosować na wszystkich etapach terapii głoski „l". Zadania zostały uporządkowane według ogólnej metodycznej chronologii progresywnania...
Książka ta jest kierowana do dzieci, które mają problemy z wymawianiem głoski „r". Gromadzi ona sporo interesujących ćwiczeń, które pomogą wywołać, a następnie utrwalić tę głoskę. Zadania są...
ABC MÓWIENIA, CZYTANIA I PISANIA. UMIEM MÓWIĆ, CZYTAĆ I PISAĆ.Zeszyt do rewalidacji dla dzieci z wadą słuchu oraz problemami w nauce mówienia, czytania i pisania. Część IIPublikacje z serii ABC...
Publikacja adresowana jest jednocześnie do dzieci uczących się pisać, jak i tych mających trudności grafomotoryczne. To kolejna pozycja z kolekcji poświęconej kaligrafii, tym razem przeznaczona do...
Uczę się poprawnie wymawiać z Foczką Ninką to kolekcja książeczek logopedycznych. Proponowany materiał językowy opracowany został zgodnie z metodyką pracy logopedycznej i jest poparty długoletnim...
Materiały skatalogowane w teczce służą upraszczaniu percepcji słuchowej, która pełni nad wyraz ważną rolę w czasie nauki czytania i pisania. Ćwiczenia służą: wydajnemu rozpoznawaniu głosek,...
UniLogo 3 to komplet 470 wyrazów w obrazkach, kart pracy i tekstów (wierszy, zagadek itp.) przeznaczonych do terapii logopedycznej rotacyzmu. Teczka Wyrazy w obrazkach zawiera 470 ilustracji...
Publikacja składa się z dwóch części. Pierwsza z nich obejmuje czterdzieści czytanek, których tematyka dotyczy świąt i uroczystości obchodzonych w Polsce i zagadnień i problemów omawianych na...
Niniejsza publikacja posiada zbiór 101 łamigłówek i zadań logicznych dla najmłodszych. Została przygotowana z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Znajdują się tu ćwiczenia na...
Zeszyt ten posiada materiał językowy asygnowany do pracy na końcowym etapie terapii rotacyzmu. Obejmuje nieprzystępne artykulacyjnie połączenia głoski /r/ ze spółgłoskami, jej występowanie w...
Rozwijam się śpiewająco to zbiór nieskomplikowanych do zapamiętania piosenek o tematyce bliskiej dziecięcym zainteresowaniom. Do każdego utworu opracowano zabawy, które można przeprowadzić...
Program do diagnozy i obserwacji dzieci przedszkolnych stanowi opis sposobu realizacji celów kształcenia i zadań ustalonych w podstawie programowej wychowania przedszkolnego. Gromadzi: szczegółowe...
Widzę cię, słyszę cię to pakiet tworzyw obrazkowo-wyrazowych umożliwiających doskonalenie słuchu fonematycznego u dzieci. Pomoc przeznaczona jest do nauki różnicowania w mowie i piśmie spółgłosek...
Jest to program Metody dobrego Startu dopasowany do potrzeb dzieci z wadą słuchu i z opóźnionym rozwojem mowy. Może być także stosowany podczas zajęć z małymi dziećmi rozwijającymi się dobrze. W...
Logopedyczne pszczółki to pomoc dydaktyczna, która powstała z myślą o dzieciach utrwalających prawidłową wymowę głosek dentalizowanych z zakresu trzech szeregów (ciszącego, syczącego i szumiącego)....
"Publikacja skierowana jest do rodziców, nauczycieli wychowania przedszkolnego, terapeutów i logopedów, osób pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Jej zawartość to...
Głoska r w toku rozwoju mowy u dziecka pojawia się najpóźniej, bo choćby między 5. A 6. Rokiem życia. Jest jedną z głosek, która typowo ulega zniekształceniom. Istnieje niemało sposobów jej...
Publikacja stanowi pakiet kwestionariuszy obrazkowo-wyrazowych służących do badania kinestezji artykulacyjnej dzieci pięcioletnich i starszych. Składa się z części A, dotyczącej głosek dźwięcznych...
W książce znajdują się ćwiczenia formujące umiejętność pisania i czytania. Na każdej rozkładówce wprowadzona jest jedna litera, dwuznak albo trójznak. Wyrazy i zdania do ćwiczeń zbudowane są tylko...
WIDZĘ CIĘ, SŁYSZĘ CIĘ 2 Ćwiczenia słuchu fonematycznego dla niedużych dzieciOpozycje głosek: f w, fi wi, p b, pi biWidzę cię, słyszę cię 2 to komplet tworzyw obrazkowo-wyrazowych umożliwiających...
Każde dziecko, niezależnie od tego, czy zdiagnozowano u niego autyzm, czy zespół Aspergera, lepiej poradzi sobie w życiu, jeśli będzie umiało dbać o higienę osobistą, radzić sobie ze stresem i...
nieznaczne dziecko nie „uczy się słów. Nabywa mowę razem z wiedzą o świecie. Dlatego, żeby bogacić słownikowy inwentarz, trzeba nasycić dziecko językiem zaangażowanym, czyli uczestniczącym w...