Jest to książka opracowana z myślą o uczniach i wszystkich tych, którzy nie chcą popełniać błędów ortograficznych. Pozostało w niej w klarowny sposób omówionych około 200 haseł. Podane są zasady...
Niniejsza publikacja jest pomocą, którą można użyć na wszelkich etapach terapii głoski „l". Zadania zostały uporządkowane według ogólnej metodycznej chronologii nowoczesnania terapeutycznego....
ABC MÓWIENIA, CZYTANIA I PISANIA. UMIEM MÓWIĆ, CZYTAĆ I PISAĆ.Zeszyt do rewalidacji dla dzieci z wadą słuchu oraz problemami w nauce mówienia, czytania i pisania. Część IIPublikacje z linii ABC...
Materiały skategoryzowane w teczce służą upraszczaniu percepcji słuchowej, która pełni niezwykle ważną rolę w czasie nauki czytania i pisania. Ćwiczenia służą: produktywnemu rozpoznawaniu głosek,...
Książka ta jest kierowana do dzieci, które mają problemy z wymawianiem głoski „r". Posiada ona sporo niebanalnych ćwiczeń, które pomogą wywołać, a następnie utrwalić tę głoskę. Zadania są...
Publikacja adresowana jest równocześnie do dzieci uczących się pisać, jak i tych posiadających trudności grafomotoryczne. To kolejna pozycja z serii poświęconej kaligrafii, tym razem asygnowana do...
Uczę się poprawnie wymawiać z Foczką Ninką to kolekcja książeczek logopedycznych. Proponowany materiał językowy opracowany pozostał zgodnie z metodyką pracy logopedycznej i jest poparty długoletnim...
UniLogo 3 to komplet 470 wyrazów w obrazkach, kart pracy i tekstów (wierszy, zagadek itp.) przeznaczonych do terapii logopedycznej rotacyzmu. Teczka Wyrazy w obrazkach mieści 470 ilustracji...
Publikacja składa się z dwóch części. Pierwsza z nich obejmuje czterdzieści czytanek, których tematyka dotyczy świąt i uroczystości obchodzonych w Polsce, a także zagadnień i problemów omawianych...
Niniejsza publikacja zawiera zbiór 101 łamigłówek i zadań logicznych dla najmłodszych. Została przygotowana z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Znajdują się tu ćwiczenia na...
Zeszyt ten mieści materiał językowy asygnowany do pracy na końcowym etapie terapii rotacyzmu. Obejmuje nieprzystępne artykulacyjnie połączenia głoski /r/ ze spółgłoskami, jej występowanie w wyrazie...
Rozwijam się śpiewająco to zbiór przystępnych do zapamiętania piosenek o tematyce bliskiej dziecięcym zainteresowaniom. Do każdego utworu opracowano zabawy, które można przeprowadzić zarówno w...
Program do diagnozy i obserwacji dzieci przedszkolnych stanowi opis sposobu realizacji celów kształcenia i zadań ustalonych w podstawie programowej wychowania przedszkolnego. Mieści: szczegółowe...
Widzę cię, słyszę cię to pakiet tworzyw obrazkowo-wyrazowych umożliwiających doskonalenie słuchu fonematycznego u dzieci. Pomoc przeznaczona jest do nauki różnicowania w mowie i piśmie spółgłosek...
Jest to program Metody prawidłowego Startu dostosowany do potrzeb dzieci z wadą słuchu i z opóźnionym rozwojem mowy. Może być także używany w trakcie zajęć z niewielkimi dziećmi rozwijającymi się...
Logopedyczne pszczółki to pomoc dydaktyczna, która powstała z myślą o dzieciach utrwalających dobrą wymowę głosek dentalizowanych z zakresu trzech szeregów (ciszącego, syczącego i szumiącego). Etap...
WIDZĘ CIĘ, SŁYSZĘ CIĘ 2 Ćwiczenia słuchu fonematycznego dla drobnych dzieciOpozycje głosek: f w, fi wi, p b, pi biWidzę cię, słyszę cię 2 to pakiet tworzyw obrazkowo-wyrazowych umożliwiających...
Głoska r w toku rozwoju mowy u dziecka pojawia się najpóźniej, bo nawet między 5. A 6. Rokiem życia. Jest jedną z głosek, która najczęściej ulega zniekształceniom. Istnieje sporo sposobów jej...
W książce znajdują się ćwiczenia kształtujące umiejętność pisania i czytania. Na każdej rozkładówce wprowadzona jest jedna litera, dwuznak lub trójznak. Wyrazy i zdania do ćwiczeń zbudowane są...
"Publikacja skierowana jest do rodziców, nauczycieli wychowania przedszkolnego, terapeutów i logopedów, osób pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Jej zawartość to...
Publikacja stanowi komplet kwestionariuszy obrazkowo-wyrazowych służących do badania kinestezji artykulacyjnej dzieci pięcioletnich i starszych. Składa się z części A, dotyczącej głosek dźwięcznych...
rozmaite trudności uczniów prowokują nauczycieli do refleksji, zaskakują, zbijają z tropu, a czasem wytrącają z równowagi. O jakich trudnościach mowa? Niektóre dzieci zmagają się ze specyficznym...
minimalne dziecko nie „uczy się słów. Nabywa mowę razem z wiedzą o świecie. Dlatego, aby bogacić słownikowy inwentarz, trzeba nasycić dziecko językiem zaangażowanym, czyli uczestniczącym w...