Jest to książka opracowana z myślą o uczniach i wszystkich tych, którzy nie chcą popełniać błędów ortograficznych. Pozostało w niej w przezroczysty sposób omówionych około 200 haseł. Podane są...
Niniejsza publikacja jest pomocą, którą można użyć na wszystkich etapach terapii głoski „l". Zadania pozostały uporządkowane według ogólnej metodycznej chronologii innowacyjnania...
Książka ta jest kierowana do dzieci, które mają problemy z wymawianiem głoski „r". Gromadzi ona niemało niebanalnych ćwiczeń, które pomogą wywołać, a następnie utrwalić tę głoskę. Zadania są...
Uczę się poprawnie wymawiać z Foczką Ninką to linia książeczek logopedycznych. Proponowany materiał językowy opracowany został zgodnie z metodyką pracy logopedycznej i jest poparty długoletnim...
Materiały skategoryzowane w teczce służą upraszczaniu percepcji słuchowej, która pełni wyjątkowo ważną rolę w czasie nauki czytania i pisania. Ćwiczenia służą: efektywnemu rozpoznawaniu głosek,...
Publikacja adresowana jest jednocześnie do dzieci uczących się pisać, jak i tych mających trudności grafomotoryczne. To kolejna pozycja z kolekcji poświęconej kaligrafii, tym razem asygnowana do...
ABC MÓWIENIA, CZYTANIA I PISANIA. UMIEM MÓWIĆ, CZYTAĆ I PISAĆ.Zeszyt do rewalidacji dla dzieci z wadą słuchu i problemami w nauce mówienia, czytania i pisania. Część IIPublikacje z serii ABC...
UniLogo 3 to pakiet 470 wyrazów w obrazkach, kart pracy i tekstów (wierszy, zagadek itp.) asygnowanych do terapii logopedycznej rotacyzmu. Teczka Wyrazy w obrazkach zawiera 470 ilustracji...
Publikacja składa się z dwóch części. Pierwsza z nich obejmuje czterdzieści czytanek, których tematyka dotyczy świąt i uroczystości obchodzonych w Polsce i zagadnień i problemów omawianych na...
Niniejsza publikacja zawiera zbiór 101 łamigłówek i zadań logicznych dla najmłodszych. Została przygotowana z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Znajdują się tu ćwiczenia na...
Zeszyt ten posiada materiał językowy asygnowany do pracy na końcowym etapie terapii rotacyzmu. Obejmuje trudne artykulacyjnie połączenia głoski /r/ ze spółgłoskami, jej obecność w wyrazie więcej...
Rozwijam się śpiewająco to zbiór przystępnych do zapamiętania piosenek o tematyce bliskiej dziecięcym zainteresowaniom. Do każdego utworu opracowano zabawy, które można przeprowadzić równocześnie w...
Jest to program Metody dobrego Startu przypasowany do potrzeb dzieci z wadą słuchu i z opóźnionym rozwojem mowy. Może być także stosowany podczas zajęć z niewiele znaczącymi dziećmi rozwijającymi...
Program do diagnozy i obserwacji dzieci przedszkolnych stanowi opis sposobu realizacji celów kształcenia i zadań ustalonych w podstawie programowej wychowania przedszkolnego. Gromadzi: szczegółowe...
Widzę cię, słyszę cię to zestaw materiałów obrazkowo-wyrazowych umożliwiających doskonalenie słuchu fonematycznego u dzieci. Pomoc przeznaczona jest do nauki różnicowania w mowie i piśmie...
Logopedyczne pszczółki to pomoc dydaktyczna, która powstała z myślą o dzieciach utrwalających prawidłową wymowę głosek dentalizowanych z zakresu trzech szeregów (ciszącego, syczącego i szumiącego)....
"Publikacja skierowana jest do rodziców, nauczycieli wychowania przedszkolnego, terapeutów i logopedów, osób pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Jej zawartość to...
Głoska r w toku rozwoju mowy u dziecka pojawia się najpóźniej, bo choćby pomiędzy 5. A 6. Rokiem życia. Jest jedną z głosek, która przede wszystkim ulega zniekształceniom. Istnieje dużo sposobów...
W książce znajdują się ćwiczenia formujące umiejętność pisania i czytania. Na każdej rozkładówce wprowadzona jest jedna litera, dwuznak albo trójznak. Wyrazy i zdania do ćwiczeń zbudowane są tylko...
WIDZĘ CIĘ, SŁYSZĘ CIĘ 2 Ćwiczenia słuchu fonematycznego dla nieznacznych dzieciOpozycje głosek: f w, fi wi, p b, pi biWidzę cię, słyszę cię 2 to zestaw tworzyw obrazkowo-wyrazowych umożliwiających...
Publikacja stanowi komplet kwestionariuszy obrazkowo-wyrazowych służących do badania kinestezji artykulacyjnej dzieci pięcioletnich i starszych. Składa się z części A, dotyczącej głosek dźwięcznych...
Każde dziecko, niezależnie od tego, czy zdiagnozowano u niego autyzm, czy zespół Aspergera, lepiej poradzi sobie w życiu, jeśli będzie umiało dbać o higienę osobistą, radzić sobie ze stresem i...
nieznaczne dziecko nie „uczy się słów. Nabywa mowę razem z wiedzą o świecie. Dlatego, żeby bogacić słownikowy inwentarz, trzeba nasycić dziecko językiem zaangażowanym, czyli uczestniczącym w...