Jest to książka opracowana z myślą o uczniach i wszystkich tych, którzy nie chcą popełniać błędów ortograficznych. Pozostało w niej w klarowny sposób omówionych około 200 haseł. Przekazane są...
Niniejsza publikacja jest pomocą, którą można użyć na wszystkich etapach terapii głoski „l". Zadania zostały uporządkowane według ogólnej metodycznej chronologii innowacyjnania terapeutycznego....
ABC MÓWIENIA, CZYTANIA I PISANIA. UMIEM MÓWIĆ, CZYTAĆ I PISAĆ.Zeszyt do rewalidacji dla dzieci z wadą słuchu i problemami w nauce mówienia, czytania i pisania. Część IIPublikacje z linii ABC...
Materiały zgromadzone w teczce służą upraszczaniu percepcji słuchowej, która pełni bardzo ważną rolę w czasie nauki czytania i pisania. Ćwiczenia służą: efektywnemu rozpoznawaniu głosek, zauważaniu...
Książka ta jest kierowana do dzieci, które mają problemy z wymawianiem głoski „r". Mieści ona dużo atrakcyjnych ćwiczeń, które pomogą wywołać, a następnie utrwalić tę głoskę. Zadania są ułożone...
Publikacja adresowana jest równocześnie do dzieci uczących się pisać, jak i tych posiadających trudności grafomotoryczne. To kolejna pozycja z kolekcji poświęconej kaligrafii, tym razem asygnowana...
Uczę się poprawnie wymawiać z Foczką Ninką to seria książeczek logopedycznych. Proponowany materiał językowy opracowany pozostał zgodnie z metodyką pracy logopedycznej i jest poparty długoletnim...
UniLogo 3 to komplet 470 wyrazów w obrazkach, kart pracy i tekstów (wierszy, zagadek itp.) przeznaczonych do terapii logopedycznej rotacyzmu. Teczka Wyrazy w obrazkach gromadzi 470 ilustracji...
Publikacja składa się z dwóch części. Pierwsza z nich obejmuje czterdzieści czytanek, których tematyka dotyczy świąt i uroczystości obchodzonych w Polsce oraz zagadnień i problemów omawianych na...
Niniejsza publikacja gromadzi zbiór 101 łamigłówek i zadań logicznych dla najmłodszych. Została przygotowana z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Znajdują się tu ćwiczenia...
Zeszyt ten mieści materiał językowy dedykowany do pracy na końcowym etapie terapii rotacyzmu. Obejmuje skomplikowane artykulacyjnie połączenia głoski /r/ ze spółgłoskami, jej obecność w wyrazie...
Rozwijam się śpiewająco to zbiór prostych do zapamiętania piosenek o tematyce bliskiej dziecięcym zainteresowaniom. Do każdego utworu opracowano zabawy, które można przeprowadzić równocześnie w...
Program do diagnozy i obserwacji dzieci przedszkolnych stanowi opis sposobu realizacji celów kształcenia i zadań ustalonych w podstawie programowej wychowania przedszkolnego. Posiada: szczegółowe...
Widzę cię, słyszę cię to zestaw materiałów obrazkowo-wyrazowych umożliwiających doskonalenie słuchu fonematycznego u dzieci. Pomoc dedykowana jest do nauki różnicowania w mowie i piśmie spółgłosek...
Jest to program Metody korzystnego Startu dostosowany do potrzeb dzieci z wadą słuchu i z opóźnionym rozwojem mowy. Może być także używany w trakcie zajęć z małymi dziećmi rozwijającymi się...
Logopedyczne pszczółki to pomoc dydaktyczna, która powstała z myślą o dzieciach utrwalających prawidłową wymowę głosek dentalizowanych z zakresu trzech szeregów (ciszącego, syczącego i szumiącego)....
WIDZĘ CIĘ, SŁYSZĘ CIĘ 2 Ćwiczenia słuchu fonematycznego dla znikomych dzieciOpozycje głosek: f w, fi wi, p b, pi biWidzę cię, słyszę cię 2 to komplet materiałów obrazkowo-wyrazowych umożliwiających...
Głoska r w toku rozwoju mowy u dziecka pojawia się najpóźniej, bo nawet między 5. A 6. Rokiem życia. Jest jedną z głosek, która z reguły ulega zniekształceniom. Istnieje sporo sposobów jej...
W książce znajdują się ćwiczenia modelujące umiejętność pisania i czytania. Na każdej rozkładówce wprowadzona jest jedna litera, dwuznak lub trójznak. Wyrazy i zdania do ćwiczeń zbudowane są tylko...
"Publikacja skierowana jest do rodziców, nauczycieli wychowania przedszkolnego, terapeutów i logopedów, osób pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Jej zawartość to...
Publikacja stanowi zestaw kwestionariuszy obrazkowo-wyrazowych służących do badania kinestezji artykulacyjnej dzieci pięcioletnich i starszych. Składa się z części A, dotyczącej głosek dźwięcznych...
różnorodne trudności uczniów prowokują nauczycieli do refleksji, zaskakują, zbijają z tropu, a czasem wytrącają z równowagi. O jakich trudnościach mowa? Niektóre dzieci zmagają się ze unikalnym...
minimalne dziecko nie „uczy się słów. Nabywa mowę razem z wiedzą o świecie. Dlatego, by bogacić słownikowy inwentarz, trzeba nasycić dziecko językiem zaangażowanym, czyli uczestniczącym w...