Jest to książka opracowana z myślą o uczniach i wszystkich tych, którzy nie chcą popełniać błędów ortograficznych. Pozostało w niej w krystaliczny sposób omówionych około 200 haseł. Podane są...
Niniejsza publikacja jest pomocą, którą można wykorzystać na wszystkich etapach terapii głoski „l". Zadania pozostały uporządkowane według ogólnej metodycznej chronologii postępowania...
ABC MÓWIENIA, CZYTANIA I PISANIA. UMIEM MÓWIĆ, CZYTAĆ I PISAĆ.Zeszyt do rewalidacji dla dzieci z wadą słuchu i problemami w nauce mówienia, czytania i pisania. Część IIPublikacje z kolekcji ABC...
Materiały zgromadzone w teczce służą upraszczaniu percepcji słuchowej, która pełni nad wyraz ważną rolę w czasie nauki czytania i pisania. Ćwiczenia służą: efektywnemu rozpoznawaniu głosek,...
Książka ta jest kierowana do dzieci, które mają problemy z wymawianiem głoski „r". Posiada ona sporo niebanalnych ćwiczeń, które pomogą wywołać, a następnie utrwalić tę głoskę. Zadania są...
Publikacja adresowana jest jednocześnie do dzieci uczących się pisać, jak i tych posiadających trudności grafomotoryczne. To kolejna pozycja z serii poświęconej kaligrafii, tym razem dedykowana do...
Uczę się poprawnie wymawiać z Foczką Ninką to linia książeczek logopedycznych. Proponowany materiał językowy opracowany pozostał zgodnie z metodyką pracy logopedycznej i jest poparty długoletnim...
UniLogo 3 to zestaw 470 wyrazów w obrazkach, kart pracy i tekstów (wierszy, zagadek itp.) przeznaczonych do terapii logopedycznej rotacyzmu. Teczka Wyrazy w obrazkach zawiera 470 ilustracji...
Niniejsza publikacja mieści zbiór 101 łamigłówek i zadań logicznych dla najmłodszych. Została przygotowana z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Znajdują się tu ćwiczenia na...
Publikacja składa się z dwóch części. Pierwsza z nich obejmuje czterdzieści czytanek, których tematyka dotyczy świąt i uroczystości obchodzonych w Polsce i zagadnień i problemów omawianych na...
Zeszyt ten zawiera materiał językowy dedykowany do pracy na końcowym etapie terapii rotacyzmu. Obejmuje skomplikowane artykulacyjnie połączenia głoski /r/ ze spółgłoskami, jej obecność w wyrazie...
Rozwijam się śpiewająco to zbiór nietrudnych do zapamiętania piosenek o tematyce bliskiej dziecięcym zainteresowaniom. Do każdego utworu opracowano zabawy, które można przeprowadzić zarówno w...
Program do diagnozy i obserwacji dzieci przedszkolnych stanowi opis sposobu realizacji celów kształcenia i zadań ustalonych w podstawie programowej wychowania przedszkolnego. Zawiera: szczegółowe...
Widzę cię, słyszę cię to zestaw materiałów obrazkowo-wyrazowych umożliwiających doskonalenie słuchu fonematycznego u dzieci. Pomoc przeznaczona jest do nauki różnicowania w mowie i piśmie...
Jest to program Metody prawidłowego Startu dobrany do potrzeb dzieci z wadą słuchu i z opóźnionym rozwojem mowy. Może być także używany w trakcie zajęć z małymi dziećmi rozwijającymi się poprawnie....
Słodko, zdrowo i z kilku komponentów Marzysz o idealnej sylwetce, lecz nie wyobrażasz sobie życia bez słodyczy$3125 Sądzisz, iż nie da się schudnąć, nie rezygnując z ulubionych deserów$3126 A może...
Logopedyczne pszczółki to pomoc dydaktyczna, która powstała z myślą o dzieciach utrwalających prawidłową wymowę głosek dentalizowanych z zakresu trzech szeregów (ciszącego, syczącego i szumiącego)....
WIDZĘ CIĘ, SŁYSZĘ CIĘ 2 Ćwiczenia słuchu fonematycznego dla niewielkich dzieciOpozycje głosek: f w, fi wi, p b, pi biWidzę cię, słyszę cię 2 to komplet materiałów obrazkowo-wyrazowych...
W książce znajdują się ćwiczenia modelujące umiejętność pisania i czytania. Na każdej rozkładówce wprowadzona jest jedna litera, dwuznak lub trójznak. Wyrazy i zdania do ćwiczeń zbudowane są tylko...
"Publikacja skierowana jest do rodziców, nauczycieli wychowania przedszkolnego, terapeutów i logopedów, osób pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Jej zawartość to...
Publikacja stanowi pakiet kwestionariuszy obrazkowo-wyrazowych służących do badania kinestezji artykulacyjnej dzieci pięcioletnich i starszych. Składa się z części A, dotyczącej głosek dźwięcznych...
Głoska r w toku rozwoju mowy u dziecka pojawia się najpóźniej, bo choćby między 5. A 6. Rokiem życia. Jest jedną z głosek, która typowo ulega zniekształceniom. Istnieje niemało sposobów jej...
niepokaźne dziecko nie „uczy się słów. Nabywa mowę razem z wiedzą o świecie. Dlatego, aby bogacić słownikowy inwentarz, trzeba nasycić dziecko językiem zaangażowanym, czyli uczestniczącym w...