Jest to książka opracowana z myślą o uczniach i wszystkich tych, którzy nie chcą popełniać błędów ortograficznych. Zostało w niej w przejrzysty sposób omówionych około 200 haseł. Podane są zasady...
Niniejsza publikacja jest pomocą, którą można wykorzystać na wszystkich etapach terapii głoski „l". Zadania zostały uporządkowane według ogólnej metodycznej chronologii innowacyjnania...
Książka ta jest kierowana do dzieci, które mają problemy z wymawianiem głoski „r". Zawiera ona niemało interesujących ćwiczeń, które pomogą wywołać, a następnie utrwalić tę głoskę. Zadania są...
ABC MÓWIENIA, CZYTANIA I PISANIA. UMIEM MÓWIĆ, CZYTAĆ I PISAĆ.Zeszyt do rewalidacji dla dzieci z wadą słuchu oraz problemami w nauce mówienia, czytania i pisania. Część IIPublikacje z kolekcji ABC...
Publikacja adresowana jest jednocześnie do dzieci uczących się pisać, jak i tych mających trudności grafomotoryczne. To kolejna pozycja z linii poświęconej kaligrafii, tym razem dedykowana do nauki...
Uczę się poprawnie wymawiać z Foczką Ninką to seria książeczek logopedycznych. Proponowany materiał językowy opracowany został zgodnie z metodyką pracy logopedycznej i jest poparty długoletnim...
Materiały zebrane w teczce służą usprawnianiu percepcji słuchowej, która pełni niezwykle ważną rolę w czasie nauki czytania i pisania. Ćwiczenia służą: produktywnemu rozpoznawaniu głosek,...
UniLogo 3 to zestaw 470 wyrazów w obrazkach, kart pracy i tekstów (wierszy, zagadek itp.) dedykowanych do terapii logopedycznej rotacyzmu. Teczka Wyrazy w obrazkach zawiera 470 ilustracji...
Publikacja składa się z dwóch części. Pierwsza z nich obejmuje czterdzieści czytanek, których tematyka dotyczy świąt i uroczystości obchodzonych w Polsce, a także zagadnień i problemów omawianych...
Niniejsza publikacja posiada zbiór 101 łamigłówek i zadań logicznych dla najmłodszych. Została przygotowana z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Znajdują się tu ćwiczenia na...
Zeszyt ten mieści materiał językowy przeznaczony do pracy na końcowym etapie terapii rotacyzmu. Obejmuje trudne artykulacyjnie połączenia głoski /r/ ze spółgłoskami, jej obecność w wyrazie więcej...
Rozwijam się śpiewająco to zbiór prostych do zapamiętania piosenek o tematyce bliskiej dziecięcym zainteresowaniom. Do każdego utworu opracowano zabawy, które można przeprowadzić zarówno w...
Program do diagnozy i obserwacji dzieci przedszkolnych stanowi opis sposobu realizacji celów kształcenia i zadań ustalonych w podstawie programowej wychowania przedszkolnego. Zawiera: szczegółowe...
Widzę cię, słyszę cię to komplet materiałów obrazkowo-wyrazowych umożliwiających doskonalenie słuchu fonematycznego u dzieci. Pomoc dedykowana jest do nauki różnicowania w mowie i piśmie spółgłosek...
Jest to program Metody korzystnego Startu dostosowany do potrzeb dzieci z wadą słuchu i z opóźnionym rozwojem mowy. Może być także wykorzystywany podczas zajęć z nieznacznymi dziećmi rozwijającymi...
Logopedyczne pszczółki to pomoc dydaktyczna, która powstała z myślą o dzieciach utrwalających prawidłową wymowę głosek dentalizowanych z zakresu trzech szeregów (ciszącego, syczącego i szumiącego)....
"Publikacja skierowana jest do rodziców, nauczycieli wychowania przedszkolnego, terapeutów i logopedów, osób pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Jej zawartość to...
Głoska r w toku rozwoju mowy u dziecka pojawia się najpóźniej, bo choćby pomiędzy 5. A 6. Rokiem życia. Jest jedną z głosek, która głównie ulega zniekształceniom. Istnieje niemało sposobów jej...
Publikacja stanowi komplet kwestionariuszy obrazkowo-wyrazowych służących do badania kinestezji artykulacyjnej dzieci pięcioletnich i starszych. Składa się z części A, dotyczącej głosek dźwięcznych...
W książce znajdują się ćwiczenia formujące umiejętność pisania i czytania. Na każdej rozkładówce wprowadzona jest jedna litera, dwuznak albo trójznak. Wyrazy i zdania do ćwiczeń zbudowane są tylko...
WIDZĘ CIĘ, SŁYSZĘ CIĘ 2 Ćwiczenia słuchu fonematycznego dla niewiele znaczących dzieciOpozycje głosek: f w, fi wi, p b, pi biWidzę cię, słyszę cię 2 to pakiet tworzyw obrazkowo-wyrazowych...
Każde dziecko, niezależnie od tego, czy zdiagnozowano u niego autyzm, czy zespół Aspergera, lepiej poradzi sobie w życiu, jeśli będzie umiało dbać o higienę osobistą, radzić sobie ze stresem i...
minimalne dziecko nie „uczy się słów. Nabywa mowę razem z wiedzą o świecie. Dlatego, żeby bogacić słownikowy inwentarz, trzeba nasycić dziecko językiem zaangażowanym, czyli uczestniczącym w...