Jest to książka opracowana z myślą o uczniach i wszystkich tych, którzy nie chcą popełniać błędów ortograficznych. Zostało w niej w krystaliczny sposób omówionych około 200 haseł. Przekazane są...
Niniejsza publikacja jest pomocą, którą można użyć na wszystkich etapach terapii głoski „l". Zadania zostały uporządkowane według ogólnej metodycznej chronologii innowacyjnania terapeutycznego....
ABC MÓWIENIA, CZYTANIA I PISANIA. UMIEM MÓWIĆ, CZYTAĆ I PISAĆ.Zeszyt do rewalidacji dla dzieci z wadą słuchu oraz problemami w nauce mówienia, czytania i pisania. Część IIPublikacje z linii ABC...
Materiały zgromadzone w teczce służą upraszczaniu percepcji słuchowej, która pełni szczególnie ważną rolę w czasie nauki czytania i pisania. Ćwiczenia służą: efektywnemu rozpoznawaniu głosek,...
Książka ta jest kierowana do dzieci, które posiadają problemy z wymawianiem głoski „r". Mieści ona mnóstwo niebanalnych ćwiczeń, które pomogą wywołać, a następnie utrwalić tę głoskę. Zadania są...
Publikacja adresowana jest zarówno do dzieci uczących się pisać, jak i tych posiadających trudności grafomotoryczne. To kolejna pozycja z linii poświęconej kaligrafii, tym razem dedykowana do nauki...
Uczę się poprawnie wymawiać z Foczką Ninką to kolekcja książeczek logopedycznych. Proponowany materiał językowy opracowany pozostał zgodnie z metodyką pracy logopedycznej i jest poparty długoletnim...
UniLogo 3 to zestaw 470 wyrazów w obrazkach, kart pracy i tekstów (wierszy, zagadek itp.) przeznaczonych do terapii logopedycznej rotacyzmu. Teczka Wyrazy w obrazkach mieści 470 ilustracji...
Publikacja składa się z dwóch części. Pierwsza z nich obejmuje czterdzieści czytanek, których tematyka dotyczy świąt i uroczystości obchodzonych w Polsce oraz zagadnień i problemów omawianych na...
Niniejsza publikacja zawiera zbiór 101 łamigłówek i zadań logicznych dla najmłodszych. Została przygotowana z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Znajdują się tu ćwiczenia na...
Zeszyt ten posiada materiał językowy przeznaczony do pracy na końcowym etapie terapii rotacyzmu. Obejmuje trudne artykulacyjnie połączenia głoski /r/ ze spółgłoskami, jej występowanie w wyrazie...
Rozwijam się śpiewająco to zbiór nieskomplikowanych do zapamiętania piosenek o tematyce bliskiej dziecięcym zainteresowaniom. Do każdego utworu opracowano zabawy, które można przeprowadzić...
Program do diagnozy i obserwacji dzieci przedszkolnych stanowi opis sposobu realizacji celów kształcenia i zadań ustalonych w podstawie programowej wychowania przedszkolnego. Gromadzi: szczegółowe...
Widzę cię, słyszę cię to komplet tworzyw obrazkowo-wyrazowych umożliwiających doskonalenie słuchu fonematycznego u dzieci. Pomoc asygnowana jest do nauki różnicowania w mowie i piśmie spółgłosek...
Jest to program Metody prawidłowego Startu dostosowany do potrzeb dzieci z wadą słuchu i z opóźnionym rozwojem mowy. Może być także wykorzystywany w trakcie zajęć z niewielkimi dziećmi...
Logopedyczne pszczółki to pomoc dydaktyczna, która powstała z myślą o dzieciach utrwalających dobrą wymowę głosek dentalizowanych z zakresu trzech szeregów (ciszącego, syczącego i szumiącego). Etap...
WIDZĘ CIĘ, SŁYSZĘ CIĘ 2 Ćwiczenia słuchu fonematycznego dla drobnych dzieciOpozycje głosek: f w, fi wi, p b, pi biWidzę cię, słyszę cię 2 to komplet tworzyw obrazkowo-wyrazowych umożliwiających...
Głoska r w toku rozwoju mowy u dziecka pojawia się najpóźniej, bo nawet między 5. A 6. Rokiem życia. Jest jedną z głosek, która w głównej mierze ulega zniekształceniom. Istnieje dużo sposobów jej...
W książce znajdują się ćwiczenia formujące umiejętność pisania i czytania. Na każdej rozkładówce wprowadzona jest jedna litera, dwuznak lub trójznak. Wyrazy i zdania do ćwiczeń zbudowane są tylko z...
"Publikacja skierowana jest do rodziców, nauczycieli wychowania przedszkolnego, terapeutów i logopedów, osób pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Jej zawartość to...
Publikacja stanowi zestaw kwestionariuszy obrazkowo-wyrazowych służących do badania kinestezji artykulacyjnej dzieci pięcioletnich i starszych. Składa się z części A, dotyczącej głosek dźwięcznych...
różne trudności uczniów prowokują nauczycieli do refleksji, zaskakują, zbijają z tropu, a czasem wytrącają z równowagi. O jakich trudnościach mowa? Niektóre dzieci zmagają się ze unikalnym...
nieduże dziecko nie „uczy się słów. Nabywa mowę razem z wiedzą o świecie. Dlatego, aby bogacić słownikowy inwentarz, trzeba nasycić dziecko językiem zaangażowanym, czyli uczestniczącym w działaniu....