Niniejsza publikacja jest pomocą, którą można zastosować na wszystkich etapach terapii głoski „l". Zadania pozostały uporządkowane według ogólnej metodycznej chronologii postępowania...
Książka ta jest kierowana do dzieci, które posiadają problemy z wymawianiem głoski „r". Posiada ona niemało ciekawych ćwiczeń, które pomogą wywołać, a następnie utrwalić tę głoskę. Zadania są...
ABC MÓWIENIA, CZYTANIA I PISANIA. UMIEM MÓWIĆ, CZYTAĆ I PISAĆ.Zeszyt do rewalidacji dla dzieci z wadą słuchu oraz problemami w nauce mówienia, czytania i pisania. Część IIPublikacje z kolekcji ABC...
Uczę się poprawnie wymawiać z Foczką Ninką to seria książeczek logopedycznych. Proponowany materiał językowy opracowany został zgodnie z metodyką pracy logopedycznej i jest poparty długoletnim...
Dzięki tej książce ci, dla których poprawny rozwój dziecka jest priorytetem, będą mogli właściwie ten cykl kształtować i wspierać. Autorka, opierając się na swoim długoletnim doświadczeniu...
Publikacja adresowana jest zarówno do dzieci uczących się pisać, jak i tych mających trudności grafomotoryczne. To kolejna pozycja z linii poświęconej kaligrafii, tym razem przeznaczona do nauki...
Materiały skatalogowane w teczce służą upraszczaniu percepcji słuchowej, która pełni nad wyraz ważną rolę w czasie nauki czytania i pisania. Ćwiczenia służą: wydajnemu rozpoznawaniu głosek,...
UniLogo 3 to zestaw 470 wyrazów w obrazkach, kart pracy i tekstów (wierszy, zagadek itp.) przeznaczonych do terapii logopedycznej rotacyzmu. Teczka Wyrazy w obrazkach mieści 470 ilustracji...
Karty pracy z edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 1. Zakres ćwiczeń doskonalących umiejętności dotyczące klasyfikowania przedmiotów, rozpoznawania figur...
Publikacja składa się z dwóch części. Pierwsza z nich obejmuje czterdzieści czytanek, których tematyka dotyczy świąt i uroczystości obchodzonych w Polsce i zagadnień i problemów omawianych na...
"Karty pracy z edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 2" to komplet ćwiczeń dostosowanych do specjalnych wymagań uczniów ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi...
Na rynku wydawniczym znaleźć można dużo publikacji przygotowanych z myślą o wspieraniu pracy pedagogów uczących dzieci wymagających jednostkowego podejścia. "Karty pracy z edukacji...
Zeszyt ten posiada materiał językowy asygnowany do pracy na końcowym etapie terapii rotacyzmu. Obejmuje niełatwe artykulacyjnie połączenia głoski /r/ ze spółgłoskami, jej obecność w wyrazie więcej...
Jest to program Metody dobrego Startu przypasowany do potrzeb dzieci z wadą słuchu i z opóźnionym rozwojem mowy. Może być także stosowany w trakcie zajęć z niewielkimi dziećmi rozwijającymi się...
Logopedyczne pszczółki to pomoc dydaktyczna, która powstała z myślą o dzieciach utrwalających prawidłową wymowę głosek dentalizowanych z zakresu trzech szeregów (ciszącego, syczącego i szumiącego)....
WIDZĘ CIĘ, SŁYSZĘ CIĘ 2 Ćwiczenia słuchu fonematycznego dla śladowych dzieciOpozycje głosek: f w, fi wi, p b, pi biWidzę cię, słyszę cię 2 to zestaw tworzyw obrazkowo-wyrazowych umożliwiających...
Publikacja stanowi zestaw kwestionariuszy obrazkowo-wyrazowych służących do badania kinestezji artykulacyjnej dzieci pięcioletnich i starszych. Składa się z części A, dotyczącej głosek dźwięcznych...
"Publikacja skierowana jest do rodziców, nauczycieli wychowania przedszkolnego, terapeutów i logopedów, osób pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Jej zawartość to...
Głoska r w toku rozwoju mowy u dziecka pojawia się najpóźniej, bo choćby między 5. A 6. Rokiem życia. Jest jedną z głosek, która w głównej mierze ulega zniekształceniom. Istnieje mnóstwo sposobów...
Tajemnice i inne historie to scenariusze zajęć, które mogą być użyte na lekcjach etyki, ale także wychowawczych i biblioterapeutycznych, w szkole albo innych placówkach opiekuńczo-wychowawczych....
Prezentowany zestaw ćwiczeń logopedycznych „Zdania obrazkowo-wyrazowe” to niezwykle poprawnie przygotowany komplet wyrazów i zdań, który logopedzi, a także rodzice mogą zastosować w zabawach z...
niepokaźne dziecko nie „uczy się słów. Nabywa mowę razem z wiedzą o świecie. Dlatego, aby bogacić słownikowy inwentarz, trzeba nasycić dziecko językiem zaangażowanym, czyli uczestniczącym w...
zróżnicowane trudności uczniów prowokują nauczycieli do refleksji, zaskakują, zbijają z tropu, a czasem wytrącają z równowagi. O jakich trudnościach mowa? Niektóre dzieci zmagają się ze...
kolekcja "znakomity Wzrok" opracowana została dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Może być wykorzystywana przez nauczycieli podczas zabaw przedszkolnych lub zajęć lekcyjnych...