Niniejsza publikacja jest pomocą, którą można użyć na wszelkich etapach terapii głoski „l". Zadania pozostały uporządkowane według ogólnej metodycznej chronologii postępowania terapeutycznego....
Książka ta jest kierowana do dzieci, które mają problemy z wymawianiem głoski „r". Posiada ona mnóstwo atrakcyjnych ćwiczeń, które pomogą wywołać, a następnie utrwalić tę głoskę. Zadania są...
ABC MÓWIENIA, CZYTANIA I PISANIA. UMIEM MÓWIĆ, CZYTAĆ I PISAĆ.Zeszyt do rewalidacji dla dzieci z wadą słuchu oraz problemami w nauce mówienia, czytania i pisania. Część IIPublikacje z serii ABC...
Uczę się poprawnie wymawiać z Foczką Ninką to seria książeczek logopedycznych. Proponowany materiał językowy opracowany pozostał zgodnie z metodyką pracy logopedycznej i jest poparty długoletnim...
Dzięki tej książce ci, dla których korzystny rozwój dziecka jest priorytetem, będą mogli właściwie ten proces kształtować i wspierać. Autorka, opierając się na swym długoletnim doświadczeniu...
Publikacja adresowana jest równocześnie do dzieci uczących się pisać, jak i tych posiadających trudności grafomotoryczne. To kolejna pozycja z linii poświęconej kaligrafii, tym razem asygnowana do...
Materiały skategoryzowane w teczce służą upraszczaniu percepcji słuchowej, która pełni bardzo ważną rolę w czasie nauki czytania i pisania. Ćwiczenia służą: skutecznemu rozpoznawaniu głosek,...
UniLogo 3 to komplet 470 wyrazów w obrazkach, kart pracy i tekstów (wierszy, zagadek itp.) dedykowanych do terapii logopedycznej rotacyzmu. Teczka Wyrazy w obrazkach zawiera 470 ilustracji...
Karty pracy z edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 1. Zakres ćwiczeń doskonalących umiejętności dotyczące klasyfikowania przedmiotów, rozpoznawania figur...
Publikacja składa się z dwóch części. Pierwsza z nich obejmuje czterdzieści czytanek, których tematyka dotyczy świąt i uroczystości obchodzonych w Polsce, a także zagadnień i problemów omawianych...
"Karty pracy z edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 2" to komplet ćwiczeń dostosowanych do specjalnych wymagań uczniów ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi...
Na rynku wydawniczym znaleźć można sporo publikacji przygotowanych z myślą o wspieraniu pracy pedagogów uczących dzieci wymagających indywidualnego podejścia. "Karty pracy z edukacji...
Zeszyt ten gromadzi materiał językowy przeznaczony do pracy na końcowym etapie terapii rotacyzmu. Obejmuje nieprzystępne artykulacyjnie połączenia głoski /r/ ze spółgłoskami, jej obecność w wyrazie...
Jest to program Metody korzystnego Startu dopasowany do potrzeb dzieci z wadą słuchu i z opóźnionym rozwojem mowy. Może być także użytkowany w trakcie zajęć z małymi dziećmi rozwijającymi się...
Logopedyczne pszczółki to pomoc dydaktyczna, która powstała z myślą o dzieciach utrwalających prawidłową wymowę głosek dentalizowanych z zakresu trzech szeregów (ciszącego, syczącego i szumiącego)....
WIDZĘ CIĘ, SŁYSZĘ CIĘ 2 Ćwiczenia słuchu fonematycznego dla niepokaźnych dzieciOpozycje głosek: f w, fi wi, p b, pi biWidzę cię, słyszę cię 2 to komplet materiałów obrazkowo-wyrazowych...
Publikacja stanowi komplet kwestionariuszy obrazkowo-wyrazowych służących do badania kinestezji artykulacyjnej dzieci pięcioletnich i starszych. Składa się z części A, dotyczącej głosek dźwięcznych...
"Publikacja skierowana jest do rodziców, nauczycieli wychowania przedszkolnego, terapeutów i logopedów, osób pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Jej zawartość to...
Głoska r w toku rozwoju mowy u dziecka pojawia się najpóźniej, bo nawet między 5. A 6. Rokiem życia. Jest jedną z głosek, która najczęściej ulega zniekształceniom. Istnieje sporo sposobów jej...
Tajemnice i inne historie to scenariusze zajęć, które mogą być zastosowane na lekcjach etyki, ale także wychowawczych i biblioterapeutycznych, w szkole albo innych placówkach...
Prezentowany komplet ćwiczeń logopedycznych „Zdania obrazkowo-wyrazowe” to szczególnie korzystnie przygotowany pakiet wyrazów i zdań, który logopedzi, a także rodzice mogą zastosować w zabawach z...
śladowe dziecko nie „uczy się słów. Nabywa mowę razem z wiedzą o świecie. Dlatego, by bogacić słownikowy inwentarz, trzeba nasycić dziecko językiem zaangażowanym, czyli uczestniczącym w działaniu....
różne trudności uczniów prowokują nauczycieli do refleksji, zaskakują, zbijają z tropu, a czasem wytrącają z równowagi. O jakich trudnościach mowa? Niektóre dzieci zmagają się ze oryginalnym...
kolekcja "wyśmienity Wzrok" opracowana została dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Może być użytkowana przez nauczycieli podczas zabaw przedszkolnych albo zajęć lekcyjnych i...